• Siri88

Vi som har BIM november 18

Hoppar över till denna tråden då spottings kom idag och då kommer mensen som ett brev på posten imorgon eller övermorgon.

Hur länge har ni andra försökt? Kör ni med några metoder? Hittills har jag bara använt ägglossningstest men denna cykel tänkte jag tempa, äta munkpeppar och använda concieve glidmedel.

BIM-listan nov

1/11 Canary, em0ma, teresee

3/11 gummsanmadde, Z1987

5/11 Noanda

7/11 Jojjans

8/11 Poolen, Siri88

15/11 MissKelli

• Siri88

Så har ännu en månad tuffat på. Är på BIM- 9 men denna månaden har jag absolut noll känningar. Det har jag haft de andra månaderna men uppenbarligen inte vart gravid. Så trött på bebisfabriken :(

• Siri88

I natt vaknade jag av att jag hade så ont brösten, som en brinnande och stickande smärta. Nu när jag vaknat är det borta igen. Så konstigt! Någon som varit med om liknande?

• Siri88

Blir inget plus denna månaden heller. Igår fick jag en blödning och även om det inte kommit mer så är det blodigt vid livmoderhalstappen. Som så ofta innan mens.. Är på BIM-5. Typiskt mensen ska vara tidig med..

• Siri88

Dags för mig att lämna tråden.. idag kom mensen och nästa BIM är i december. Det blir då fjärde försöket. Till er som fortfarande väntar på BIM önskar jag er all lycka och till er som plussat säger jag grattis!

Svar på tråden Vi som har BIM november 18