Inlägg från: Solrosen29 |Visa alla inlägg
  • Solrosen29

Vi som har BIM november 18

Hej, hoppr in här. BIM 2/11. Någon får gärna lägga till mig på listan.

Var med i sept, okt gruppen också men vi har inte försökt aktivt. Får se hur det blir denna månad. Har två barn sedan tidigare, dock i lite äldre ålder så blir som att börja om lite ????

• Solrosen29

Hej, tror jag har BIM 2/11. Har inte köpt hem nå test och tänkte nog inte göra det heller.

Inga känningar eller tecken så mensen dyker nog upp snart ????

• Solrosen29

[quote=79174793][quote-nick]minnie768 skrev 2018-10-29 10:09:38 följande:[/quote-nick]Hej, välkommen! Jag har bim den 1/11, inga tecken alls så tror att mensen kommer snart här också. Enda skillnad från föregående månader är att jag tycker att jag haft molande värk i tjejmagen senaste veckorna. Brukar komma någon dag innan mens bara.. Så jag tror inte direkt på något plus i veckan :([/

Tack :)

Ska du testa, eller har du kanske redan gjort det?

Hoppas känningarna är något annat än mensvärk :)

• Solrosen29

Va kul, grattis till plusset <3 Är det första i gruppen?

Jag beställde hem test idag, borde komma imorgon. Får se om jag kan hålla mig, haha :)

• Solrosen29
    Alllleee skrev 2018-10-29 21:23:38 följande:

När har du bim? Viket test har du beställt? :D

Jag har bim på fredag tror jag, ev lördag :) Beställde testlagrets, har för mig att jag körde med dom när jag plussade med sonen någon dag innan bim.
  • Solrosen29

Beställde ju test igår som jag trodde skulle komma idag.

Hade tänkt hålla mig till Bim men tänkte att äsch hag testar. Tji fick jag :P Kanske kommer imorgon.

Inga känningar förutom lite stickningar i brösten men de kan jag få inför mens också.

• Solrosen29

Kunde inte hålla mig från att testa. Bim -2.

Kvällsurin och kissade en timme innan. Tot blankt, hade iofs inte räknat med något annat. :)

Får nog vänta in mensen...

Grattis till plussen!

• Solrosen29
    Anonym (Ängel) skrev 2018-11-02 15:39:22 följande:

Hur går det för er som hade BIM igår och idag? Håller tummarna för er <3

BIM idag, tror jag. Negativt i morse med testlagrets.

Brukar alltid 1-2 dagar innan mens få blodstrimor/rosa flytningar när jag torkar mig, inget sådant ännu.

Inga känningar alls, lite små mensvärk från och till men inget märkbart.
  • Solrosen29

Bim +3. Ingen mens och inget +.

Aldrig varit sen mer än + - 1 dag. Har dock mensvärk och haft i två dagar, inga spottings än som jag brukar få två dagar innan.

Men kommer nog ikväll/ natt. Vill bara få igång den då hoppet inte vill försvinna helt medans den lyser med sin frånvaro *apasomhållerförögonen*

• Solrosen29
    JohannaLi skrev 2018-11-05 23:33:29 följande:

Åh hade precis som du förra månaden, min mens har inte vart mer än en dag sen på tio år men sist blev den fem dagar sen. Måste vart min bli-gravid stress som flyttat ägglossningen fem dagar framåt.... tog typ tre tester som alla var negativa så förstod att jag ej var gravid då jag inte alls hade sex runt ägglossningen eftersom jag trodde den var veckan innan den var. Vill inte förstöra dina förhoppningar men hade du vartgravid hade du fått positivt på grav-test... meeen finns ju alltid en chans om du hade sex runt ägglossningen om den var sen så håller tummarna.....

Nä jag räknar ju med att den kommer, bara lite försenad. :) Känns ju såklart lite tråkigt men vi försöker ju inte speciellt aktivt så helt okej ändå :)
Svar på tråden Vi som har BIM november 18