Vi som har BIM november 18
Hej! Följer gärna denna tråd då jag ska få mens på tisdag och jag vet att oktober inte har tagit sig! Inte mycket action under ägglossningen denna månad om man säger så :)
Bim i november är 23 november så långt fram.
Hej! Följer gärna denna tråd då jag ska få mens på tisdag och jag vet att oktober inte har tagit sig! Inte mycket action under ägglossningen denna månad om man säger så :)
Bim i november är 23 november så långt fram.
Lycka till alla!
1/11 Canary, em0ma, teresee, kstadtjej87
2/11 Nova92
3/11 gummsanmadde, Z1987, Carola18
5/11 mimmisen1991
7/11 Jojjans, Incognita
8/11 Poolen, Siri88, Elimil, Noanda
9/11 ero13
11/11 Livethänder, Selmans
13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fian82
14/11 mangon
15/11 saraholm, April2
19/11 JohannaLi, Evi 82
21/11 Sara11
22/11 väntarpåplusset
Bim är enligt flo 19 november nu istället för 21. Ägglossning imorgon enligt flo appen. Jag har mycket flytningar, hade lite ont i magen igår, men vet inte när ägglossningen sker, sånt är supersvårt. Provat testat med ägglossningstest för några månader sedan men kanske dags att prova igen med ett test. När på dagen ska detta testet tas? Någon som har koll? :) lycka till alla :)
Har ont i äggstockarna som en molande värk, vad är detta? Är de ägglossning jag känner? :S trodde jag hade den i söndags. Förvirrad man blir..
Bim på tisdag. Inga symptom direkt förutom lite molande värk och små flytningar. Känns som det verkligen blev en bra månad så de borde finnas en chans. Men känns som man borde känna sig mer gravid isåfall 5 dagar innan bim.. så svårt :) håller tummarna för alla som väntar <3 hoppas vi plussar!