• EliMil

Vi som har BIM november 18

Hejsan.

Hoppar in här nu då mensen kom idag. Jag slutade med minipiller i början av augusti så har inte helt koll på min cykel än. Men senaste nu var 32 dagar så jag kör på det tills vidare, alltså bim 8/11.

Om oss: jag 26, sambon 34 i december. Han har en 12åring sen innan (hos oss på heltid) och så har vi en 3åring. Sonen tog bara två månader efter piller stopp, så vi hoppades på lika snabbt nu.

Bor i Östergötland och jobbar som förskollärare.

Hoppas att vi får många plus i denna tråden:)

• EliMil

BIM-listan nov

1/11 Canary, em0ma, teresee, kstadtjej87

3/11 gummsanmadde, Z1987

5/11 Noanda

7/11 Jojjans

8/11 Poolen, Siri88, Elimil

15/11 MissKelli

• EliMil
    Jojjans skrev 2018-10-27 19:29:06 följande:

Hittade den här på clear blues hemsida! Supertydlig om LH-topp och gravidchanser.

Du tände mitt hopp med denna tabell. Har känt att bi totalt missat äl denna vecka, inte lätt att pricka när man en jobbar kväll och den andra dag. Såklart till helgen blev jag hängig och trött så har somnat nästan innan barnen. Vi fick till det förra lördagen och i måndags. Äl borde varit i torsdags. Så nu med en titt på tabellen känns det inte helt kört längre. Ska leva på det hoppet tills en eventuell mens dyker upp :)
  • EliMil
    Granskott skrev 2018-11-05 11:44:03 följande:

Tiden mellan ÄL och BIM känns nog lite extra lång denna gång. Bara på ÄL+5 än så länge.... någon mer som tycker det känns lite segare än vanligt?

Jag håller helt med. Tyckte mig dessutom känna några symtom hit och dit ett tag. Sen sysselsatte jag mig med annat för att inte bli tokig :P hade kalas för dottern tre dagar i rad ^^. Men nu är alla symtom jag tyckte mig känna helt borta. Så nu känns de nästan ännu längre till bim då jag nu istället bara väntar på att få min mens, alla över den och kunna försöka igen. Denna eviga väntan alltså...
  • EliMil
    Jojjans skrev 2018-11-05 19:07:17 följande: