• Emsopemso

Bim +3 inget plus..än! Kom med era solskenshistorier, ni son plussat sent! :)

Som rubriken lyder, över bim. Med +3 dagar om jag räknar från längsta cykeln. +5 om jag räknar utifrån hur min cykel brukar vara. Enda plusliknande jag hitills fått är ungefär 24 timmar när testen torkat ;)

Dvs ej tillförlitligt. På stickor såsom rfsu har jag fått skuggor/spök.

Väntan är outhärdlig, har lite molvärk å halsbränna deluxe men i övrigt mår jag finemang.

Så finns det lite folk här på FL som fått vänta länge på sitt plus men endå känt på sig? Eller någon helt oväntat bara fått plus å de visat sig vara rätt sent? Hit me! ;)

Mvh en barnkär, otålig tjugosjuårig tant.

• Svar på tråden Bim +3 inget plus..än! Kom med era solskenshistorier, ni son plussat sent! :)
  • zebrans

Följer gärna tråden. Är på BIM +13.. och fått vad jag tror spökstreck på RFSU.

• zebrans
    zebrans skrev 2018-10-01 19:10:30 följande:

Följer gärna tråden. Är på BIM +13.. och fått vad jag tror spökstreck på RFSU.

Har du någon bild på dina RFSU test? Kul att jämföra med någon
  • Emsopemso
    zebrans skrev 2018-10-01 19:11:13 följande:

Har du någon bild på dina RFSU test? Kul att jämföra med någon

Här är väl den tydligaste enligt mig själv. Får se om kvallen här gör så att de inte syns alls.. men ja, det är så drygt å vänta!

Har du tagit något annat än rfsu's? :)
  • zebrans
    Emsopemso skrev 2018-10-01 19:35:59 följande:
    Här är väl den tydligaste enligt mig själv. Får se om kvallen här gör så att de inte syns alls.. men ja, det är så drygt å vänta!

Har du tagit något annat än rfsu's? :)
    Nej jag har bara använt RFUS. Har dock nu i efterhand läst om att de är kända för spökstreck, så går det många fler dagar utan att mensen kommer får det bli att beställa hem en annan sort
  • annie1990

Jag är också på BIM+3 och får negativt test! Känner mig lite yr och otroligt sömnig men annars inga symptomer på graviditet förutom bristen på mens..

Hur går tankarna hos dig just nu? Så spännande att få va med i en tråd där jag känner igen mig! Är detta ditt första försök till barn? Håller tummarna för oss båda!!

• Emsopemso
    annie1990 skrev 2018-10-01 22:53:24 följande:

Jag är också på BIM+3 och får negativt test! Känner mig lite yr och otroligt sömnig men annars inga symptomer på graviditet förutom bristen på mens..

Hur går tankarna hos dig just nu? Så spännande att få va med i en tråd där jag känner igen mig! Är detta ditt första försök till barn? Håller tummarna för oss båda!!

Jadu, bim+4 och negativt på morgonurin.

En törs ju inte hoppas. Fast man gör det iallafall! :/

Nej vi är inne på vår 15 eller 16e försök. Bestämmer mig efter varje månad att jag ska ringa å söka hjälp.. men sen vill jag bara prova en gång tilö innan samtalet.

Du då? :)

Tack så hjärtligt håller en tumme tillbaka <3
  • annie1990

Imorse kom tyvärr min mens :( detta är mitt första försök så är svårt att veta hur man ska tänka på annat!! Kan tänka mig att tankarna bara växer och blir mer hopplösa för varje gång? Jag hoppas verkligen det löser sig för er snart!! Detta var också fösta gången någonsin min mens va sen så man blir ju helt galen i tankarna!

• Emsopemso
    annie1990 skrev 2018-10-02 09:14:11 följande:

Imorse kom tyvärr min mens :( detta är mitt första försök så är svårt att veta hur man ska tänka på annat!! Kan tänka mig att tankarna bara växer och blir mer hopplösa för varje gång? Jag hoppas verkligen det löser sig för er snart!! Detta var också fösta gången någonsin min mens va sen så man blir ju helt galen i tankarna!

Åh oroa dig inte! Det är vanligt att det tar runt ett år, tillochmed längre! Hur tråkigt de än är att höra, för det hjälper en inte för stunden, men det kommer <3

Bara för att jag kämpat över året betyder inte att det måste vara så för dig, redan nästa månad kan vara din tur! :) hoppas på det! <3

Att hoppas å vänta å längta och räkna dagar blir en inre stress, det är sjukt men det kan rubba menscykeln helt :( försök att slappna av å lev livet medans, även fast det är sjukt svårt då barnlängtan är stor.

Kram på dig !
  • h0pe79
    Emsopemso skrev 2018-10-01 18:51:36 följande:

Som rubriken lyder, över bim. Med +3 dagar om jag räknar från längsta cykeln. +5 om jag räknar utifrån hur min cykel brukar vara. Enda plusliknande jag hitills fått är ungefär 24 timmar när testen torkat ;)

Dvs ej tillförlitligt. På stickor såsom rfsu har jag fått skuggor/spök.

Väntan är outhärdlig, har lite molvärk å halsbränna deluxe men i övrigt mår jag finemang.

Så finns det lite folk här på FL som fått vänta länge på sitt plus men endå känt på sig? Eller någon helt oväntat bara fått plus å de visat sig vara rätt sent? Hit me! ;)

Mvh en barnkär, otålig tjugosjuårig tant.

Jag håller tummarna för dig! Jag väntar oxå... Är på ÄL +13 idag, negativt test igår morse. Ingen mens men molvärk som kommer och går. Ibland är jag säker på att mensen kommit och springer på toa, men icke.

När hade du äl?

• Emsopemso
    h0pe79 skrev 2018-10-02 10:29:12 följande:

Jag håller tummarna för dig! Jag väntar oxå... Är på ÄL +13 idag, negativt test igår morse. Ingen mens men molvärk som kommer och går. Ibland är jag säker på att mensen kommit och springer på toa, men icke.

När hade du äl?

h0pe79 skrev 2018-10-02 10:29:12 följande:

När hade du äl?

Tack så hjärtligt! <3 jag vet inte helt säkert då jag lagt av med äl tester då jag mådde dåligt av dom.. men tror runt den 19, 20 om man går efter kroppens signaler! :) har en kortare lutealfas, 8,9 dagar om jag fattat det rätt.

Hoppas givetvis mensen inte kommer. Men om stickorna endå inte vill ge mig ett plus så får den gärna komma! Haha blir så sinnesförvirrad!

Håller en tumme för dig å h0pe :)
Svar på tråden Bim +3 inget plus..än! Kom med era solskenshistorier, ni son plussat sent! :)