Inlägg från: Anonym (Ja.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja.)

Kk som kristen??

Ja det finns mycket som är intressant som man faktiskt inte förstår. Vissa bra o vissa dåliga saker. Det finns många vittnesbörd på Youtube som är intressanta att lyssna på. Ha en välsignad dag. Det brukar vara Guds tjänst ( möte) på söndagar. Kolla upp vilken tid ni har i er stad. Det kan va väldigt olika. Men Gud kan göra stora under i DITT liv också.

• Anonym (Ja.)

Bless villbusa. Hoppas att du får en trevlig helg.

• Anonym (Ja.)

Bra. Är det inte dem som viger alla. Så tycker att du gjorde helt rätt. Har också gått ur där.

• Anonym (Ja.)

Guds välsignelse och önskar alla en trevlig helg.

• Anonym (Ja.)

Nu är det mycket "hemska" saker ute under Halloween. Nu är satan glad.Men Gud är större.

• Anonym (Ja.)

Fy vilka hemska ord du skriver ( måtte satanister ta dom) skulle du se det med dina egna ögon. Så skulle du nog inte skratta. Men nu finns det inga barn i helvetet heller. Men tyvärr kommer du göra det en dag. Hoppas att du hinner bli frälst innan dess. Kom ihåg att Jesus älskar även DIG.

• Anonym (Ja.)

Jag hatar det på riktigt alltså. Nu föll jag dit på det igen igår. Gud hjälp mig att bli av med det nu i JESU NAMN.

• Anonym (Ja.)

Nej. Jag söp igen. Jag försöker hålla mig borta. Försöker bli nykterist.

• Anonym (Ja.)

Nej Gud är inte kinkig. Han förlåter dina synder. Om du ber om förlåtelse med ett uppriktigt hjärta. Sen kastas det i glömskans hav. Finns alltså inte mer. Frågor på det? Öppna Bibeln. Finns bibel appen. 31- okt. Lovade jag att bli nykterist i Jesu namn så skall det förbli. 26 års supande. Hit men inte längre. Det räcker nu. All skit alkohol drar med sig.

• Anonym (Ja.)

Alla människor syndar. När jag hör att kristna är otrogna så tycker jag att det är så jobbigt. Eller inte tar sitt äktenskap seriöst. Men då är det bara o knä böja innför GUD o med ett uppriktigt hjärta be om förlåtelse. När det kommer jobbiga saker i livet så sätter jag på lovsång. Gud älskar DIG.

• Anonym (Ja.)

Är det fler som ska till kyrkan idag. Bröder o systrar i kristus. Sök Gud först.... va välsignade.

• Anonym (Ja.)

Advent = ankomst. Jesus är Herre.

Svar på tråden Kk som kristen??