Kk som kristen??
Ja. Du ska va gift innan du äns har sex. Så glöm allt som har med kk o göra
Ja. Du ska va gift innan du äns har sex. Så glöm allt som har med kk o göra
Om man vill följa Bibeln ( som jag) så ska du inte ha någon sexuell relation innan äktenskapet.
Svar till anonym gift. Nej jag har inte lyckats hålla det. Varit gift 2 gånger o har 4 barn. Men nu 3 e gången ska jag försöka göra rätt. Så tredje gången gillt. Jag har inte levt ett kristet liv jämt o det finns saker jag har problem med. Men jag vill följa Bibeln. Men lätt är det inte. Jesus älskar er. Bless
Amen. Jag vet också att Gud finns. Han har hjälpt mig många gånger. Johan H. Önskar dig en trevlig kväll.
En syster
Bad för ett tag sen att de skulle börja en kristen tjej på jobbet. Igår fick jag mitt bönesvar. Tack Gud.
Nej det va inte slumpen. Men Gud finns varsågod.
Villbusa. När Moses ( genom Gud) delade Röda havet. Så här man hittat "bevis" på "saker " från människorna som druknade .
Arkelogerna hos Kairo University Faculty of Archaeology har funnit sammanlagt mer än 400 olika skelett, liksom hundratals vapen och bitar av pansar, även resterna av två stridsvagnar och hjul, spridda över ett område på cirka 200 kvadratmeter. De uppskattar att mer än 5000 andra föremål skulle kunna spridas över ett större område,
Jag förstår att du inte vill tro. Och det är helt okej. För Gud tvingar ingen. Men du går "förlorad :( "
Men där har du bevisen om du vill tro eller ej. Det är svart på vitt. Sen får du vända dig till en pastor om du vill ha fler svar. Men du kan be till Gud själv. Be att han ska bevisa att han finns. Om det behövs. För jag VET redan att han finns. Bless. Ha en trevlig helg villbusa. Jesus älskar dig.