Hjälp, min inneboende drar hem främmande män.
Säg upp henne och skaffa en ny inneboende om hon inte slutar.
Skulle bli galen om jag vore du. Aldrig att främmande karlar skulle fått komma och gå när jag har småbarn hemma.
Säg upp henne och skaffa en ny inneboende om hon inte slutar.
Skulle bli galen om jag vore du. Aldrig att främmande karlar skulle fått komma och gå när jag har småbarn hemma.
Hej! Jag har hittat en jättegullig tjej som är min inneboende. Problemet för mig uppdagades efter att hon flyttat in. Nämligen att hon dejtar väldigt aktivt. Hon drar hem olika män flera gånger i månaden. På natten. Jag har barn, och tycker det är obehagligt med främmande män i lägenheten, som kommer på kvällen/natten. Jag är behov av extra inkomsten från uthyrnigen. Men vet inte vad jag ska göra åt situationen. Vilka krav kan man ställa på en inneboende? Är jag nojjig? Vad ska jag göra? Hur lägger jag fram det. Tacksam för svar.
men kom igen en inneboende måste väl få leva sitt liv. det e ju lite det du tar på dig genom att ha inneboende. om du inte tycker det e ok så sluta ha inneboende.
Va så du tror på riktigt att du kommer få en inneboende som perfekt synkar med ditt sätt att se på livet??. det är larvigt om något. o faktiskt lite korkat.