Gravid med Letrozol
Fick du ovitrelle eller äl du själv?
Fick du ovitrelle eller äl du själv?
Har gyn sagt ngt till dig om hur stor chans det är att man ägglossar själv? Fick nämligen ingen Info kring det :(
Hade du blanka äl test fram till CD16. Är inne på cd15 men helt blanka test så man börjar tappa hoppet :(
Sjukt men så var det för mig CD8 visa den ändå ett svagare streck men sen blankt men har känt små smärtor i magen hela dagen men fortfarande blankt :(
Fick Ovitrelle cd14 så du ägglossa jag senast cd15. Jag har förmodligen aldrig ägglossat själv. Men när kan man senast ägglossa vet du det?
Hej , nej jag har inte upplevt sämre aptit.. vi brukar oftast få till det två dagar innan och två dagar efter ovitrelle. Den här gången blev det mys fred, sön och mån (tog sprutan söndagen). Så vi får se , har inga höga förhoppningar denna gång alls , känns inte som vi kunde ge allt även om de ska räcka.. Men den 6e borde jag kunna ta ett gravtest
Jag tog sprutan 23e så bim är nog ev. 7 jan :) När har du?
Tog sprutan för 16 dagar Sen och tänkte testa mig idag.
Varför kan man inte lära sig att inte testa tidigt. Känns som det är kört nu. Negativt äl + 9
Åkte in akut igår för buksmärtor som visade sig vara utomkvedshavadeskap som satt sig på äggstocken, så fick ta bort en bit av den och ligger inne på sjukan nu. Blev operation sent igår kväll så går allt bra nu och hcg sjunker som det ska så får vi väl köra igång med letrozol igen. Lycka till ni andra som är i fullgång! <3