Inlägg från: lilagrodautanben |Visa alla inlägg
  • lilagrodautanben

Gravid med Letrozol

Dag 15 och äl är här! Prövade att inte testa denna cykel för att ta bort stressen men herrejävlar vad jag känner av äl! Legat i kramper halva kvällen och när jag sätter mig känns det som om livmodern sprängs. Att gå är inte på tal om och jag vet inte hur jag ska lyckas ha sex om jag inte ligger i koma typ! Är det normalt med letro?

• lilagrodautanben
    lilagrodautanben skrev 2019-01-09 20:13:57 följande:

Dag 15 och äl är här! Prövade att inte testa denna cykel för att ta bort stressen men herrejävlar vad jag känner av äl! Legat i kramper halva kvällen och när jag sätter mig känns det som om livmodern sprängs. Att gå är inte på tal om och jag vet inte hur jag ska lyckas ha sex om jag inte ligger i koma typ! Är det normalt med letro?

Alltså inte testat med ältest.. lättare idag men är uppsvullen som gravid i 8:e månaden och har som obehagskänslor ända ner i knäna.. är det normalt med Letrozol? Jag har egen äl men läkaren ville ändå sätta in letro för att äl ska va mer regelbunden
  • lilagrodautanben

Hej! Äl och temp.. efter äl, ca 2 dagar efter vad jag tror va äl, så har min temp höjts med 0,4 grader. Har jag ägglossat då?

• lilagrodautanben
    lilagrodautanben skrev 2019-01-11 13:04:09 följande:

Hej! Äl och temp.. efter äl, ca 2 dagar efter vad jag tror va äl, så har min temp höjts med 0,4 grader. Har jag ägglossat då?

Ingen som vet?
  • lilagrodautanben
    Amne18 skrev 2019-01-11 16:04:30 följande:

Tyvärr, aldrig tempat så har ingen aning... Önskade att jag kunde vara till mer hjälp!

Tack ändå för att du uppmärksammade! :)
  • lilagrodautanben

Och min har ökat 0,4 så då stämmer det kanske med den överjävliga smärtan i förrgår? Trodde jag skulle dö på riktigt och var nära att ringa ambulans för blindtarmen.. haha! Aldrig haft så ont vid äl tidigare så blev helt ställd.

becca90 skrev 2019-01-11 17:32:05 följande:

Om jag minns rätt så ska den öka minst 0,3 grader och hålla sig där eller högre för att veta om man ägglossar

• lilagrodautanben
    becca90 skrev 2019-01-11 19:37:29 följande:

Ja om den inte går ner igen.. jobbigt att ha så ont :(

Ja.. Men ingen äl vid tempohöjning va? Jag är ju ganska så säker just pga smärtan men man kan ju aldrig va säker liksom.

Ja verkligen! Maken fick värma riskuddar och alvedon och spyhink då jag kräktes av smärtan. Detta vill jag inte va med om igen så hoppas att jag blir gravid nu! Hahaha
    N
  • lilagrodautanben
    becca90 skrev 2019-01-11 20:55:51 följande:

Tempen ska hålla sig hög 3 dagar så kommer appen sätta ut äl.

Håller tummarna!!

Tack! Äterstår att se! :) 8 MF så även om jag är gravid så tar jag det rätt lugnt.
  • lilagrodautanben
    becca90 skrev 2019-01-11 23:26:47 följande:

Än går det väl inte, men hoppas du blir det om några dagar:D

Tre-sju dagar som ägget fäster så nu KAN jag vara gravid haha.. förra månaden fäste det på dag tre :)
Svar på tråden Gravid med Letrozol