Gravid med Letrozol
Vad roligt för vi är på exakt samma dag efter både ägglossning och ovitrelle! Hoppas det är något och inte ett spökstreck!!
Vad roligt för vi är på exakt samma dag efter både ägglossning och ovitrelle! Hoppas det är något och inte ett spökstreck!!
Oklart om det är spök eller inte.. vill bara ha ett tydligt streck så man slipper analysera. Ligger på samma ställe men jag är osäker. Hade ju hoppats på starkare om det var något. Får väl se hur det ser ut i helgen.. :/
Mitt var negativt imorse igen... Nu har jag officiellt gett upp denna månad. Paus över jul också då kliniken har stängt. På det igen i slutet av januari.. Idag ska jag gå på AW och dricka vin...
Efter torkning
BIM igår men ingen mens, test visar fortfarande negativt. Kan mensen bli sen när man fått äl med ovitrelle brukar inte mensen komma exakt då? Visst dagen är inte slut än och jag har ?mensvärk? men är mer nyfiken vad det kan bero på? Någon som vet?
Kan det vara så att jag inte ägglossat alls trots sprutan och därför inte mensen kommer ?
Är jag knäpp eller är det ett svagt streck där? Kunde bara inte hålla mig från att testa idag då jag känner att det är något eller att mensen är på g. Men när jag ska ha mens så brukar jag få mensvärk någon dag innan sen ordentlig när den drar igång. Men idag och lite igår har jag bara haft typ tryck över äggstocken så var tvungen att testa haha.. det är dessutom på kvällsurin och typ frampressat så det är lite oklart hur länge jag hållit mig. Inte länge i alla fall.. vet inte hur tydligt det syns här på fl men i verkligheten ser jag det och nu när testet fortfarande är blött. Brukar annars vara när det har torkat som man kan ana streck. Ser någon????
Heej tjejer va idag på ultraljud hade en äggblåsa på 12 mm och en på andra Ida oxå runt 12 mm och massa andra runt kring om som oxå väser i snabb fart .. läkaren varna oss för tvillingar.
Hat ny tid på måndag då vi ska kolla hur de har växt plus planera vilken dag vi ska sprutan.. och livnoderns ser bra ut med
Jaa denna gång trippel kur Letrozole
Utan mens oj ? Hur gick de då berätta gärna ??
Roligt att vi kan följa varandra ..
Ja fick börja också enkel kur sedan dubbel andra kurre nu fick vi höja dos till trippel.. men har barn som blev på första enkel kur haha