Inlägg från: lilagrodautanben |Visa alla inlägg
  • lilagrodautanben

Gravid med Letrozol

Enmsik skrev 2018-12-18 12:37:07 följande:

Även fast man känner sig säker så är man ändå osäker på plus tills man fått det helt bekräftat.. men detta kan väl inte vara spök??

Det tror jag inte! Är nog positivt! :)
  • lilagrodautanben

Lite som mig då.. men när jag googlade var det fler som inte fått jätteökning innan bim. När är bim?

Enmsik skrev 2018-12-18 13:37:26 följande:

Jag tror och hoppas det med men det verkar inte ha ökat sen i söndags när jag tittar på torkade test från i söndags och idag..

• lilagrodautanben
    lilagrodautanben skrev 2018-12-18 14:00:16 följande:

Oredigerat

Men... sämst kvalite på uppladdning!! Till pch med maken ser i verkligheten
  • lilagrodautanben

Usch... mina svaga streck har blivit negativa. Jävla skit. 8:e missfallet nu om det är så.. fortsätta med Letrozol och sen crinone då... skitjul. Dessutom får jag sitta ensam i jul och detta blev ju inte bättre.

• lilagrodautanben

Äntligen kom mensen! MF igen... 8:e MF detta år. Aja, ska försöka en kur till och sen så skiter jag i det några månader.. känns bäst så för kroppen

• lilagrodautanben
    Mema9 skrev 2018-12-28 19:16:27 följande:

Min kropp har svarat lite olika trots samma behandling.. ena gången har kroppen svarat perfekt men sen nästa gång har inget hänt eller så har det blivit alldeles för många äggblåsor :/ Håller tummarna för att det funkar felfritt för dig.Åh vad skönt! Hoppas på ett pluss i början av det nya året :DBeklagar Ska det inte göras någon utredning vad MF beror på?? Stryrkekram

Jo det är pga att jag fick en autoimmun sjukdom när första föddes. Mitt immunförsvar är väldigt starkt och dödar allt om man säger så. När min första föddes så stötte kroppen bort honom vid födseln och sen dess har mina andra två barn fötts på tok för tidigt, ena vecka 20 gick vattnet och andra vecka 30. Så min kropp gillar inte ?inkräktare? även om dom är bara foster och önskade. Så jag är inte säjer att jag kan få fler och jag är såklart glad för mina barn men skulle vilja ha en sladdis..
  • lilagrodautanben

Fortfarande frågan om någon upplever sämre aptit? Måste gått ner 5 kilo på dessa två månader. Sen undrar jag hur ofta ni ligger om någon är villig att svara? Vigör det flera gånger per dag men det är för att vi vill men hört att man ska köra varannan dag typ.. hur det skulle gå till..

• lilagrodautanben

8 MF nu och bestämt mig för att inte testa förens efter bim om inte mens kommit. Heller inga älstickor. Hoppas på att få lite lugnare sinne av det. Ligger varje dag oavsett så det spelar ju ingen roll ändå

Svar på tråden Gravid med Letrozol