Gravid med Letrozol
Även fast man känner sig säker så är man ändå osäker på plus tills man fått det helt bekräftat.. men detta kan väl inte vara spök??
Även fast man känner sig säker så är man ändå osäker på plus tills man fått det helt bekräftat.. men detta kan väl inte vara spök??
Lite som mig då.. men när jag googlade var det fler som inte fått jätteökning innan bim. När är bim?
Jag tror och hoppas det med men det verkar inte ha ökat sen i söndags när jag tittar på torkade test från i söndags och idag..
Oredigerat
Oredigerat
Usch... mina svaga streck har blivit negativa. Jävla skit. 8:e missfallet nu om det är så.. fortsätta med Letrozol och sen crinone då... skitjul. Dessutom får jag sitta ensam i jul och detta blev ju inte bättre.
Äntligen kom mensen! MF igen... 8:e MF detta år. Aja, ska försöka en kur till och sen så skiter jag i det några månader.. känns bäst så för kroppen
Min kropp har svarat lite olika trots samma behandling.. ena gången har kroppen svarat perfekt men sen nästa gång har inget hänt eller så har det blivit alldeles för många äggblåsor :/ Håller tummarna för att det funkar felfritt för dig.Åh vad skönt! Hoppas på ett pluss i början av det nya året :DBeklagar Ska det inte göras någon utredning vad MF beror på?? Stryrkekram
Någon föer som upplever minskad aptit av dessa läkemedel? Har inte fått i mig mer än barnportion på flera dagar.
Fortfarande frågan om någon upplever sämre aptit? Måste gått ner 5 kilo på dessa två månader. Sen undrar jag hur ofta ni ligger om någon är villig att svara? Vigör det flera gånger per dag men det är för att vi vill men hört att man ska köra varannan dag typ.. hur det skulle gå till..
8 MF nu och bestämt mig för att inte testa förens efter bim om inte mens kommit. Heller inga älstickor. Hoppas på att få lite lugnare sinne av det. Ligger varje dag oavsett så det spelar ju ingen roll ändå