• becca90

Gravid med Letrozol

Mema9 skrev 2018-11-30 19:14:10 följande:

Wiie vad roligt!! Glad jag blir :D vet ju precis den där lyckokänslan!Jag är på ovitrelle +9 , känner inte heller nått speciellt.. får lite känningar i tjejmagen ibland, lite öm i bröstvårtorna endast. Brukar bli extremt öm i hela brösten , knappt så jag vill ha bh hehe.. men förra och denna cykel känner jag knappt något i brösten. Så märkligt.

Jaaaa men samma här!!! Men brukar alltid känna förutom denna cykel! Man får ju hopp haha! Jag brukar intr kunna ta av mig bhn.. har du testat nått gör att se om hcg är borta?
  • becca90
    Mema9 skrev 2018-11-30 21:27:14 följande:

Jaa vilken myshelg ni kommer ha!! Haha.. Ja gud man är ju helt slut efter jobb, ett under man orkar varje dag/kväll när det blir dags :PJa men verkligen hopp!! Minsta lilla *symptom* analyserar man ju.. även fast jag försöker att inte tänka för mycket på det :) Nej det har jag inte, har du?

Jg tänker inte så mycket på det just eftersom jag inte känner något alls, sen kommer drömmarna om att få plussa :)

Ja jag har tagit, tror det blir neg imorgon :)
  • becca90

Obs!! Båda strecken är på ovitrelle + 8. MEN det översta är från imorse och sen tog jag ett till runt 16 då jag redan kissat flera gånger under dagen!

Ser ni att det ökar också?! Eller är jag bara blind haha? Hoppas det ökar tills imorgon med!

Haha ursäkta katthåret på bilden.

• becca90
    Mema9 skrev 2018-12-02 10:51:25 följande:

Men ååh!!! Tagit nått nytt idag? :D Så svårt att veta om det är den där jäkla sprutan som spökar, HOPPAS INTE

k

Hoppas verkligen inte det är sprutan!!

Här är från imorse, den längst ner av babyplan:)

Och här är från nyss:

• becca90
    Mema9 skrev 2018-12-02 17:09:40 följande:

Har du något cb digitalt hemma?? Imorgon har det väl gått 10 dagar sen ovitrelle? Det ger ju klarast svar :D

Nej inget digitalt :/ men han imorn har det gått 10 dagar! Känns som det blir svårt för det strecket att försvinna tills imorn :D hoppas!!! I verkligheten är det helt klart pos. Och bilden är ej redigerad..
  • becca90
    Mema9 skrev 2018-12-02 20:21:26 följande:

Ja det ser helt klart positivt ut! :D bara fortsätt testa , tillslut blir ju strecket lika starkt som kontrollstrecket :DOkej ,men sannolikheten att man får äl av ovitrelle är ju väldigt stor :)

Jaa bara det inte är negativt imorn!!! Hur mår du?
  • becca90
    Enmsik skrev 2018-12-02 22:09:33 följande:

Tog ovitrelle igår klockan 8. Fick till lite mys igårkväll och i fredagskväll. Skulle ju få till det idag med var tanken, men sambon skadade foten under dagen och har så ont nu och han vill ju för att vi ska pricka in men han har så ont så därför vill han inte liksom, om ni förstår. Har haft känningar hela dagen men nu ikväll vid ca klockan 21.30 så fick jag ännu mer värk i den vänstra, där den största äggblåsan var. Är sjukt besviken. Jag förstår ju såklart han för hade det varit jag så hade man kanske inte varit jätte på hugget men samtidigt kan jag inte låta bli att tycka att det är så tråkigt då vi nu VET att jag har ägg som är på gång och så får vi inte till det på själva ägglossningsdagen. Finns ju lite chans imorgon med men ändå. Haha behövde skriva av mig lite kände jag. Någon mer som kan känna samma besvikelse om man inte får till det när man tänkt, kring ägglossning?

Åh, jag förstår precis hur du känner. Man får en så otrolig press på att få till det. MAn blir nästan manisk :( men du har ju fortfarande laddat upp med Minst 70 miljoner spermier!! <3
Svar på tråden Gravid med Letrozol