Gravid med Letrozol
Ser klart på ditt! Aha okej ja jag är bara på äl+8 så det är en tid kvar...
Så fick jag med bara i förrgår. Men idag är mitt på EM tydligare. Kanske blir starkare då ju närmre bim man kommer. Jag har bim idag eller imorgon. :)
Ser klart på ditt! Aha okej ja jag är bara på äl+8 så det är en tid kvar...
Så fick jag med bara i förrgår. Men idag är mitt på EM tydligare. Kanske blir starkare då ju närmre bim man kommer. Jag har bim idag eller imorgon. :)
Ja vad spännande! Så svårt att hålla ut bara! Väntan är inte min starka sida :/
Ja håll ut! Jag började typ testa i onsdags eller torsdags och har bara sett svaaaagt om ens något. Det var bara nu ikväll som det blev tydligare när det var blött och sedan nu när det torkar. Helt rosa både vid genomlysning och utan. Så har jag faktiskt aldrig fått så jag både tror och hoppas att det är en liten eller två som växer men sen kan ju vad som helst hända på vägen med. Återkommer imorgon om jag vågar testa med digitalt. :)
Dagens... är det kört? Äl9/10 typ
Nidblödning för exakt en vecka sen
Fredag alt lördag.. blir så dåli kvalite när man laddar upp :/
Tror inte det är kört. Ser något svagt. När har du bim?
Någon som tycker det är starkare idag? Uppe idag, nere igår
Förlåt för bombning!
? :)
Någon som tycker det är starkare idag? Uppe idag, nere igår
Förlåt för bombning!
Heej vart idag igen på ultraljud såg en äggblåsa runt 16 mm och andra sida var den fortfarande 12 mm inte växt någon och livmoder 6 plus mm så vi bestämde ta sprutan ovitrille imorgon och sen får vi se , tror hade en till stor blåsa bredvid den som var 16 mm men han mätte inte .. Har en gammal läkare som jag går privat.. Han glömde till och med att vi hade inbokad tid idag .. så vet inte vad ska ska säga elle tro. Får vänta och se nu
Hahah oooh jag fick nidblödnign med första barnet tecke på att jag va gravid och att ägget satte fäst... Jaa haha då är det bara körs igång.. men lite förvirrad eftersom hade 2 ägg på varsin sida ena har växt till 16 mm ena ingenting stop ligger de på 12 mm så undra hur stor chans de finns för bli gravid egentligen
Gårdagens uppe och dagens nere.. va tror ni? Bim fredag eller lördag
Ser ju streck. Men svårt att avgöra färgen på bild. :)