Amne18 skrev 2018-12-12 22:21:54 följande:
Jag har dock ?tidiga? test som visar på 10 hcg... dem flesta som säger att dem plussat först på BIM har ju inte testat innan heller... de hade nog plussat minst någon dag tidigare. Men vi får se, har inte heller helt tappat hoppat men försöker göra allt för att trycka ned det för ganska säker att det inte är något denna månad heller. Håller tummarna för dig och alla andra som försöker här!!!
Ja okej, jag förstår. Men några som jag läst om här inne har testat från bim men inte fått positivt förrän typ bim+4. Så ge inte upp förrän mensen visar sig. Man vet aldrig. Men jag förstår hur du menar: att du väntar dig ?det värsta?. Jag sitter här och inte har ett enda symtom på mens eller grav. Brukar alltid ha ömma bröstvårtor och tunga bröst från ägglossning och mensvärk lite från och till, Ibland illamående och har spytt någon gång. Är väldigt känslosam också innan mens haha. Men nu har jag ingenting som tyder på att mensen ska dyka upp om 4 dagar. Så jag hoppas ju såklart att det känns annorlunda bara för att det är en graviditet istället för mens. Men men bara tiden kan utvisa. :)