Gravid med Letrozol
Nu jäklar händer det! :D Kommer du ta sprutan ikväll då eller imorgon? Men ja det där är helt klart positivt!!
Nu jäklar händer det! :D Kommer du ta sprutan ikväll då eller imorgon? Men ja det där är helt klart positivt!!
Jag har fått till mig att ta sprutan om jag skulle få positivt utslag på ältest innan den bestämda dagen för ovitrielle :)
Det var lördagen jag tänkte på som du fick av Uppsala :) eftersom de sa Om du inte får positivt innan. Det har du ju fått , så ta ovitrielle så ägget verkligen släpper :D och myyyyyssssss på
Alltså jag är helt 100 på att hon menar att du ska ta ovitrielle på lördag OM du inte får omslag på ältest innan, för då är ägglossningen på gång och då ska du ta ovitrielle :)
Alltså jag är helt 100 på att hon menar att du ska ta ovitrielle på lördag OM du inte får omslag på ältest innan, för då är ägglossningen på gång och då ska du ta ovitrielle :)
Det är nog olika från ställe till ställe då.. alla privata kanske inte har högkostnadsskyddet/frikort. Men jag sökte också privat då landstinget inte ville hjälpa :)
Tog ju ovitrelle i fredags klockan 18.00 visst borde ägget ha släppt? Jag tempar också och tempen vill inte sätta ut äl.. hade vita ägglossningsflytningar igår. Blir så förvirrad. Har det släppt eller ej haha! Hur gjorde ni för att få blodprov och kolla om det har släppt?
Hur går det för er?? :)
Jag är på positivt äl test + 5 och ovitrelle + 4. Denna låååånga väntan
Och någon som vet varför ältestet är så starkt fast jag bara är på dag två i mensen? :O
Du Har nog kvar hcg från missfallet i kroppen
Lycko ändå! Hahaha själv ska jag börja imorgon med Letrozol .. evighetsväntan till äl och sen bim..
Men ha någon nån koll på varför jag ska på vul redan 8 dagar efter påbörjad kur? Så snabbt går det väl inte med äl..?