Gravid med Letrozol
Okej :) har du börjat äta dom än?
Jag fick båda två men vi ska kolla på vul om dom tror att jag behöver ovitrellen!:)
Okej :) har du börjat äta dom än?
Jag fick båda två men vi ska kolla på vul om dom tror att jag behöver ovitrellen!:)
Tänkte uppdatera lite. Var på VUL idag för att kolla äggblåsorna. Slemhinnan var treskiktad i alla fall på ca 5 cm så det såg bra ut och att den ska växa på sig ytterligare såklart, men än så länge var den fin. Dock hade jag ingen dominant äggblåsa. Alla var lite förstorade.. hon sa att jag kan ha svarat på letrozolen men att det bara kan vara lite mer långsamt än annars då kroppen vänjer sig och förbereder. Ska tillbaka på fredag för ett gratisbesök. Ser det likadant ut då så ska jag börja med dubbeldos, men förhoppningsvis har någon äggblåsa som är på g då. :)
Men åh spännande! Håller tummarna att ett guldägg växer på sig!! :)
Enmsik Är du kvar här inne? :) du var på VUL idag va? Hur gick det?
Då är vi i samma sits. Har också tagit trippeldos och ska på vul på torsdag 29/11. Har tagit enkel och dubbel utan några resultat. Så hoppas verkligen att trippel hjälper annars är det dags för sprutor.
Tråkigt att det inte fungerade :( hoppas på trippeldosen nu då! fick du börja med den fast du inte har mens?
900kr per besök?? Jäklar så dyrt.. Men då är det ju bara två besök sen är du ju uppe i högkostnadsskyddet och det blir gratis. Går också privat , dock inte lika dyra besök endast 200kr per gång.. Jag kom upp i högkostnadsskyddet för ca 2 månader sen så nu är det fritt.
Nej jag betalar 300kr per gång och är snart uppe i högkostnadsskyddet
Har precis plussat men har 5 missfall bakom mig på det senaste året sä tar inte ut något i förskott, blir bara så ledsen då.
Kommer mensen så börjar jag med Letrozol så hänger gärna på här!
Åh där kon blödningen.. kände det på mig, inga symtom kvar alls.. nu inväntar jag dag tre så jag kan ta medicinen! När tog ni? Morgon eller kväll? När kom äl? Ska tillbaka till kliniken dag 12-14 ungefär för att kolla
Hej på er! Tänkte uppdatera lite. Var på VUL idag efter trippeldos. Och hade ett ägg på ca 19mm på väster äggstock och ett på 13mm på höger! Så underbart att få försöka! Fick välja om jag vill vänta och se om ägglossningen lyckad själv eller om jag ville ta ovitrelle imorgon. Valde ovitrelle för att vara på säkra sidan. :D lycka till ni andra! Nu hoppas vi på graviditet i december men det är inte hela världen om det inte lyckas nu. Nu vet jag att letrozol funkar i alla fall :D