• becca90

Gravid med Letrozol

Som jag förväntade mig så var det negativt nu på morgonen. Men det känns okej även om jag såklart hade velat va gravid nu..

• becca90

Hej på er tjejer! Har fruktansvärd äl värk utan letrozol denna måndag. Spännande :) ska ta äl test senare ikväll!

Hur går det för er?

• becca90
    Mema9 skrev 2019-03-23 21:59:23 följande:

Hej! Hoppas det visar något! Åt du ingen Letrozol denna månad? :) Min temp höjdes imorse så ägglossningen borde varit igår :)

Nej bestämde mig för att vila en måndag från hormoner eftersom vi börjar ivf nästa cykel. Testet var jätte starkt så nu får vi göra ett sista försök innan ivf.

Men åh! Härligt, nu är det bara väntan kvar för oss båda :D
  • becca90
    Mema9 skrev 2019-03-24 21:28:46 följande:

Jaha hoppas nu då! :D pepp på ivf? Jag känner mig lite stressad ifall vi behöver gå igenom det.. remissen ska skickas i maj om vi inte lyckas innan.

Ja den här eviga väntan!! Man blir galen

Jag är otroligt är på faktiskt! Konstigt haha! Men allt som kan hjälpa oss ett steg närmare gör mig peppad!! :D

.kul ändå att ni kan få hjälp av ivf om det inte fungerar!!:)
  • becca90

Nu börjar jag äntligen med ivf! Var på samtal idag :) tror jag ska börja vlogga angående detta och har gjort första vloggen.. tror ni att det uppskattas? Jag själv kollar nämligen massor på Youtube videos angående ivf och så.. skulle ni kolla??

• becca90
    Mema9 skrev 2019-04-05 16:57:53 följande:

Åh måste kännas jätteskönt att vara igång! Jag gillar också att hänga runt inne på youtube så jag skulle absolut kolla :)

Ja, känns otroligt skönt. Vi kör igång 12 april om mensen kommer när den ska haha!

Okej vad bra, då ska jag nog publicera det jag spelat in :)
Svar på tråden Gravid med Letrozol