Gravid med Letrozol
Har du tagit gravtest?
Har du tagit gravtest?
När tog du senaste blodprovet?
Du kan ju bara ha hög lh ett tag innan ägglossningen. Vissa får ju så. Egentligen bara att vänta och se. :)
Ja jag förstår dig.. efter ägglossning väntar man ju bara två veckor på att få testa. Känns jävligt långt nu när jag förmodligen inte får plus nu och inte kan stimulera nästa omgång om jag får mensen imorgon, i så fall är jag bortrest på över ägglossning så känner inget hopp för den omgången i så fall. Tror jag får ta mensen och sen starta en ny proverakur för att få ägglossa senare. Får se hur vi gör om vi inte får positivt nu, vilket jag inte tror... men jag får väl se.. :/
Va tror ni? Nedersta är förra månaden som blev verifierat med blodprov. Tredje testet var 0 i hcg så om något syns på översta är det en ny graviditet:) ser ni? Snälla skriv :)
Jag ser :)
Tog ett clearblue efter jobbet idag men det är för svagt för att avgöra om det är blått eller grått... får lugnt vänta till imorgonbitti. Jag plockade isär testet då det var svårt att få på bild när det är kvar i plasten, då det reflekteras så mycket. :) vad säger ni? Ser ni?
Får nog snart ringa min läkare och be om ett VUL... helst imorgon.. så man får koll på vad som händer..
Ser på det också!
Du måste ha sjukt lite hormon eller fäst seeeent. För en vecka efter bim så borde det va starkare. Men jag håller tummarna!!
Ja jag ser på ditt! :) jag hade ju bim förra veckan. Men är jag gravid nu så måste ju ägget ha fäst jättesent eller att jag bara är låghormonare. Är en vecka efter bim idag. Men är nog i så fall i v. 5 eller 6 i så fall. Fick detta test alldeles nyss men litar ändå inte på det... hehe
Hej på er tjejer! Har fruktansvärd äl värk utan letrozol denna måndag. Spännande :) ska ta äl test senare ikväll!
Hur går det för er?
Jag fick detta idag, vad tror ni tjejer?
Uppe gårdagens och nere dagens är det starkare idag?
Nja tycker mig skymta något men väldigt svagt isåfall! Avvakta några dagar och ta ett nytt istället