• becca90

Gravid med Letrozol

Mema9 skrev 2019-01-26 22:02:37 följande:

Men alltså WOW! Och så fränt att du fick se efter! Ååhhh hoppas <3

Jo men jag är i den eviga väntan till att kunna testa. Imorgon är det 1 vecka sen jag tog ovitrielle.. har iiiinga känningar. Brukar alltid få ont i brösten eller iaf bröstvårtorna men nu ingenting?? Så konstigt, börjar tvivla på om jag ens haft ägglossning. Tur nog ska jag lämna prover på måndag så de kommer ju visa :) Har stickningar/känningar i tjejmagen men svårt att tyda vad det betyder.

Spännande!!! Jag hade inte heller ont efter ovitrelle. Märkte hur min kropp skulle bete sig om jag faktiskt blev gravid. Min tapp va helt galet långt ner och jag fick uvi känslor, men inget annat. Gillar ej obitrelle haha!

Stickningar är ju positivt!! :D jag vill också va på dag 7 haha, insem + 1 nu..

När ska du testa?
  • becca90
    Mema9 skrev 2019-01-28 10:23:25 följande:

Men hej, hur mår du efter allt? Det är just så jag tänker, läst om så många som är symptomfria och just det är symptomet på graviditet. Vågar knappt hoppas!Jag brukar alltid få såna ordentliga känningar efter sprutan superömma bröst, jätteöm i brösten.. Känns så konstigt nu att brösten inte ömmar alls! Men idag ska jag lämna prover diverse prover :) Vet dock inte när jag får svar på de.. Haha jaa den här lååånga väntan! Jag kommer nog ta ett test i helgen :) väntar gärna så nära BIM som möjligt.Kan ingenting om dessa monitor men ja hoppas för din skull :)

Men åh det är ju super positivt att det är tvärtom Nu!! Har du några symptom?
  • becca90
    Mema9 skrev 2019-01-29 15:33:09 följande:

Okej , vilken kämpe du är! Snart är det ju februari tur nog ifall du inte får egen :)Jaa hoppar verkligen det!! Nää bara känningar i ?tjejmagen? till och från hela dagarna.. Jag undrar ju så vad det betyder!

Samma här! Och jag har absolut inga känningar i brösten, vilket jag alltid får (förutom gången med ovitrrllr)
  • becca90
    Mema9 skrev 2019-01-30 11:14:09 följande:

Igårkväll började mina bröst ömma och de håller i sig.. Hm! Bra eller dåligt tecken? Ingen aning. Men de senaste tre gångerna har bara mina nippels ömmat men nu är det liksom hela brösten så lite hopp får man ju ändå hehe

Men åhhh det förstår jag!!!! Själv brukar man alltid ha skit ont men denna gång har jag inte alls ont så jag får lika mycket hopp som dig haha
  • becca90
    Mema9 skrev 2019-01-30 22:37:44 följande:

Iiiih hoppas!!!! Ikväll har dock min känsla sänkts då jag haft mycket mensvärk-liknande smärta :/ Kan va mensen som tänker komma om några dagar, kan va livmodern som växer.. kan man inte bara få konkreta symptom blir galen :D

Håller alla tummar och tår att det är livmodern som växer!! Och jag hoppas att det är vår tuuur nu!! Jag blir orolig att jag inte har ont i brösten för att jag inte fick ägglossning? Vet inte varför jag känner så..
  • becca90
    Mema9 skrev 2019-02-02 16:18:26 följande:

När ska du på vul MariaLilli? :)

Har du testat än??:)
  • becca90
    Mema9 skrev 2019-02-02 20:16:11 följande:

Haha nej jag vågar inte! Meen kommer nog göra ett imorgon ändå, då är det 14 dagar sen ovitriellen :)

Hur mår du??

Men åhhhh såååå spännande!! Vill veta nu!!

Jag mår bra. Tråkigheter i familjen så inte hunnit tänka något. Men har haft ont i ryggen mycket, i länden. Och vaknat med grym huvudvärk 7 dagar irad och ibland molvärk. Imorgon är det dag 8 efter insemination och inget alls ont i brösten, så ovanligt!
  • becca90
    Mema9 skrev 2019-02-03 10:02:12 följande:

Tog ett test imorse innan jobbet som var negativt :,( Blir så ledsen! Hur lång tid ska det ta egentligen tills det där pluset. Nu håller jag tummarna för dig/er <3

Usch då för tråkigheterna :( Dock med positivt att du ändå har lite symptom, läst om flera som haft huvudvärk sen plussat :)

Men neeeej, beklagar <3 är det ovitrelle plus 12 idah? När är bim? Finns det chans kvar?

Ja jag har verkligen haft huvudvärk i 8 dagar.. blir så less haha. Men vi får se.. lär testa typ på tisdag..
  • becca90
    Enmsik skrev 2019-02-03 12:21:37 följande:

Tröttnade på att vänta tills den 5-7/2 som min läkare tyckte. Hade jag inte fått spontanmens då så skulle jag höra av mig. Men jag mejlade henne i tisdags om att min temp är låg och att jag inte haft tecken på ägglossning så jag ville köra igång med provera. Fick ok på onsdagen så jag började redan då. Idag tog jag min sjätte tablett, så bara 4 kvar nu sen hoppas jag att jag får mens så jag kan börja med letrozol igen. :)

Håller tummarna att du får mens direkt då!!
  • becca90
    Mema9 skrev 2019-02-03 13:09:28 följande:

Vad bra och framförallt skönt att få börja tidigare och slippa vänta! :) De gånger jag ätit det eller jag har ätit Primolut Nor men de är ju samma verkan , så har mensen kommit 2 dagar efter avslutad kur.Tack snälla<3 idag är det ovitrelle plus 14 :( så bim är idag eller imorgon beroende på när ägget släppte.. Så tyvärr är det med 99% chans kört denna gång. Anade något rosa på pappret vid toabesök förut så mensen är nog på ingång.. buhu!

Oohh irri med huvudvärken men sååå värt om de är bebbe på G!! Tisdag är ju bara i övermorgon wiiie längtar

Jaha ojdå, fan :( bryta ihop och sen kämpa på igen!

Ja helt klart värt det isåfall men har inte så mycket hopp faktiskt! Men ja test tisdag!!
Svar på tråden Gravid med Letrozol