Gravid med Letrozol
När ska du på vul MariaLilli? :)
När ska du på vul MariaLilli? :)
Har du testat än??:)
Men åhhhh såååå spännande!! Vill veta nu!!
Jag mår bra. Tråkigheter i familjen så inte hunnit tänka något. Men har haft ont i ryggen mycket, i länden. Och vaknat med grym huvudvärk 7 dagar irad och ibland molvärk. Imorgon är det dag 8 efter insemination och inget alls ont i brösten, så ovanligt!
Tröttnade på att vänta tills den 5-7/2 som min läkare tyckte. Hade jag inte fått spontanmens då så skulle jag höra av mig. Men jag mejlade henne i tisdags om att min temp är låg och att jag inte haft tecken på ägglossning så jag ville köra igång med provera. Fick ok på onsdagen så jag började redan då. Idag tog jag min sjätte tablett, så bara 4 kvar nu sen hoppas jag att jag får mens så jag kan börja med letrozol igen. :)
Men neeeej, beklagar <3 är det ovitrelle plus 12 idah? När är bim? Finns det chans kvar?
Ja jag har verkligen haft huvudvärk i 8 dagar.. blir så less haha. Men vi får se.. lär testa typ på tisdag..
Ja jag körde ju bara provera förra våren och över sommaren för att försöka få igång mensen. De 2 första kurerna kom mensen efter typ 1-2 dagar. Sedan kom den redan innan jag avslutat proverakuren och sista gången kom den inte alls utan kom en månad efter. Den gången slutade jag med provera då det inte fungerade som det skulle. Någon månad efter det fick jag ju letrozolen. Tog sig ju på första då så nu kör vi på och hoppas att mensen kommer som den ska. :)
Jaha ojdå, fan :( bryta ihop och sen kämpa på igen!
Ja helt klart värt det isåfall men har inte så mycket hopp faktiskt! Men ja test tisdag!!
Tråkigt med mens men man får inte ge upp hoppet ! Vi är kämpar allihopa!
Ne. Kan vara att jag har ägglossning men väldigt glesa. Har ju haft ca 60-70 dagar mellan mina menstruationer innan jag fick letrozol men har egentligen aldrig känt av ägglossningen. Förutom cykeln innan letrozolen och under letrozolkuren. Jag får ju letrozol nu och sen ovitrelle. :)
Ingen stegring tills idag så det blir nog inget denna månad heller. Jag är osäker på om jag ens släppte nått ägg och det kanske är därför jag inte har några symtom alls!
Någon som har koll på om älflyt kan komma 5-7 dagar innan äl elöer har jag äl nu? Ingen smärta som jag brukar ha men älflyt som jag INTE brukar ha. Märkligt!
Okej tack så mycket för svar! Då kanske äl är i helgen då som kalendern säger men lika bra att ligga ändå nu! Haha :D
Ingen stegring tills idag så det blir nog inget denna månad heller. Jag är osäker på om jag ens släppte nått ägg och det kanske är därför jag inte har några symtom alls!
Inget svar på om älvärk kan utebli när man äter Letrozol så jag frågar om ni känt av pms mer? Jag har aldrig haft pms men nu jäklar är jag inte rolig..! Plus extrem trötthet och onda bröst. Känner mig arg, ledsen, irriterad och allmänt elak. Inte alls kul!