Inlägg från: lilagrodautanben |Visa alla inlägg
  • lilagrodautanben

Gravid med Letrozol

Enmsik skrev 2019-02-24 11:41:06 följande:

Hur går det? Visst skulle du ta test idag? :D håller tummarna för dig!

Negativt idag :(
  • lilagrodautanben
    Mema9 skrev 2019-02-24 18:41:08 följande:

Styrkekram!

Får mig bara att bli ännu mer anti test-stickor.. man kan ju inte lita på de :-/

Alltså fan va ledsen jag blir. Tur jag inte sa nåt till maken, han bryter ihop varje gång. Nu är det förmodat 10:e missfallet. Fan också...
  • lilagrodautanben

Ja bim om tre dagar.. kan ju varit att jag druckit mycket. Försöker verkligen grepp halmstrån.. bli så ledsen.

Enmsik skrev 2019-02-24 22:17:02 följande:

Mens va?! Var ju så tydliga streck... :O bryt ihop och kom igen! <3 finns fortfarande chans!

• lilagrodautanben
    MariaLilli skrev 2019-02-25 20:03:07 följande:

Grattis!! Vad roligt :D Jag fick också gravid 1-2 veckor igår ÄL +12. Vågar knappt tro att det är sant. 

Nä jag är ännu i chock. Vet inte när den släpper. Maken dog lite, 2 år snart som kämpande och nu äntligen. Iofs så har jag haft nio missfall så hoppas verkligen att denna klarar sig!!
  • lilagrodautanben

Tack så jättemycket!!! Kramar!

MariaMi skrev 2019-02-25 21:36:09 följande:

Woohooo stort stort grattis!!! All all lycka till!!! Kram

• lilagrodautanben

Jag är tillbaka. Har fått mitt tionde missfall. Vet inte om jag orkar mer nu. Det är inte fastställt men jag blöder floder och ska lämna hcgprover nu i omgångar. Lämnade mitt första igår. Är så ledsen och arg på min kropp :(

• lilagrodautanben
    Enmsik skrev 2019-02-28 15:54:43 följande:

Åh jag beklagar verkligen:( så orättvist!! Har du fått någon orsak till missfallen eller är det vara oförklarligt? (Kommer inte ihåg)..

Tack <3 ja jag har en autoimmun sjukdom som verkar bli värre för varje barn. Den gör så att min kropp stöter bort allt främmande. Allt från sjukdomar till foster. Vid sjukdomar är den jäkligt bra att ha men inte när man vill bli gravid :(
Svar på tråden Gravid med Letrozol