Gravid med Letrozol
Tror min mens är på gång nu! Hade lite mys med sambon nu ikväll och kom lite spottings efter. Det brukar det inte göra om det inte följa av mens. YES! Då blir det nog letrozolstart på lördag! :D
Tror min mens är på gång nu! Hade lite mys med sambon nu ikväll och kom lite spottings efter. Det brukar det inte göra om det inte följa av mens. YES! Då blir det nog letrozolstart på lördag! :D
Woop!! Jag börjar imorn:)
Fick en positiv överraskning idag när jag mejlade läkaren om att blödning börjat igår och att jag påbörjar letrozol på lördag fick jag svar att jag skulle börja redan imorgon och få VUL nästa vecka. Verkar som jag får köra dag 3-7 istället för dag 5-9 som jag fick förra omgången. Så skönt! :D
Åh vad kul!!! Vi kommer ligga nära med en dag mellan:D
Hej på er! Idag har jag tagit sista tabletterna av letrozolen och mensen har i stort sett slutat. Endast lite spottings vid toabesök. VUL väntas på fredag. :D Men jag tänkte höra med er.. Vad är oddsen på att det kan bli överstimulering om just fram här dosen funkat bra tidigare? Senaste kuren med samma dos fick jag 2 äggblåsor som mognade. Ett lite större och ett lite mindre. Kör ju som sagt samma kur nu, då borde det väl ha samma effekt? Tänkte om någon vet om det ändå finns risk för överstimulering? Kan det vara olika från gång till gång vad som händer i kroppen??
Åt sista letrozolen igår.. för mig har det vart olika för 3e gången så var det 2 blåsor! Men blev inget ändå..
Håller tummarna att två fina växer till för dig och ett stort för mig:D
Någon som är duktig på Amh värde?
Första gången jag tog amh var i oktober på cd 18 och då hade jag 1.5 och nu tog jag igen i veckan på cd 3 och då var det 6.8!!! Kan det skilja så mycket?!?!
Ja precis! Men jag har inte pco eller pcos enligt alla undersökningar.. sjukt med sån stor skillnad..
Enligt tabellerna så ska jag isåfall ha "toppfertilitet" men varför blir man då ej gravid...
Så spännande att följa din utveckling :) håller tummarna för dig, uppdatera gärna när det ?händer? saker
Jag är på dag 7 av 10 på provera och kommer (förhoppningsvis) få blödning cirka torsdag-fredag denna veckan. Sedan börjar jag med Letrozol, 2 tabletter/dag.
Någon som fuskat och tagit fler tabletter än angivelsen?
Jag har ju provat två enklar kurer utan resultat så jag är LIVRÄDD att även den dubbla inte kommer ge resultat. Funderar på om man vågar ta typ 2,5 tablett/dag, kanske varannan av dagarna i alla fall. Vad tror ni? Hur vanligt är det egentligen med överstimulering på dubbeldoz? Min ägglossning verkar ju onekligen vara extremt seg/trög
PS. Jag vet att man ska lita på läkarens rekommendation såklart, men ni som vet ni vet hur man (jag) tänker..
kram :)