Gravid med Letrozol
Men det verkar ju som om du är gravid! :) så jag håller tummarna att det är så och att du inte behöver letro :) jag kände ingenting av letro men har läst att andra känner sig nedstämda av det. Så hoppas du slipper!
Men det verkar ju som om du är gravid! :) så jag håller tummarna att det är så och att du inte behöver letro :) jag kände ingenting av letro men har läst att andra känner sig nedstämda av det. Så hoppas du slipper!
Tror det kommer göra det - stå gravid alltså! Och håller alla tummar så uppdatera när du testat :)
Ja allra bäst är hu morgonurin men jag har fasen bäst vid 14 tiden ungefär. Sjukt konstigt!
Då är du som mig då! Hcg högst på kvällen. Fan vad jag längtar till om typ tre dagar men ska kolla såklart imorgon redan, tänk om jag kan ge maken ett positivt test på alla hjärtans dag! Ska på middag på restaurang med hans mamma och pappa och våra barn då, helhärligt att kasta upp ett gravtest då
:)
Förstår men jag tror faktiskt det så ge inte upp hoppet! Förra månaden spydde jag konstant och sov dygnet runt och fick pos men blev missfall ä då.. så ibland känner man inte :)
Har nog ändrat mig lite igen.. Ville se vad testlagret skulle visa nu med kvällsurin. Kanske höll mig 2,5-3 timmar.. visade inget! Det ger ju hopp och betyder kanske att urinen bara var utspätt nu och hcg inte kunde mätas som imorse. :D ELLER att det är fel på alla mina test och de visar olika haha! Spännande nu med det digitala imorgon..
Det översta testet är inom tiden som jag tog nu. Och den understa bilden är på testet som togs imorse inom tiden.
INTE GRAVID. Stod det idag.. som jag trodde från början. Så visst är jag lite besviken men det var ganska väntat ändå. Nu hoppas jag mensen kommer igång.. annars får jag ju börja med letrozol ändå men känns ju bättre om jag får mens innan. :)
Lycka till ni andra under denna månad. Nästa gång jag testat blir väl i mars. :) <3
Nä?!! Och jag som trodde! Jättetråkigt men skönt att du ändå känner dig pepp på nytt försök! Hejar på! Kram <3
Okej kan du börja med letro direkt? Jag kör dag 3-7 i mensen. Men det kanske är olika :) hursomhelst önskar jag dig/er lycka till!
Aha då förstår jag! Jäkligt smart att göra så istället för att vänta i massoooor av dagar som kan hända när man har pco på mens! Vissa har ju menscykler på månader liksom. Jag är rätt vanlig och har 32 dagar. Har även egen äl men den är sjukt oregelbunden - allt från dag två efter mens till dag 28 så doktor fryklund ville prova letro och detta är min tredje kur .