Gravid med Letrozol
Ser absolut! Men du va kring äl va eller har jag blandat ihop? :)
Ser absolut! Men du va kring äl va eller har jag blandat ihop? :)
Aha okej ja ibland är det inte lätt ;)
Okej ja då är det ju knepigare men det syns något svagt som sagt och kan man se det på fl som har sämst uppladdning så borde det ju va något!
Ja det är ju synligt så ett digitalt borde snappa upp på morgonurin! Du ska inte på nåt vul snart?
Konstigt om du äter letro för då SKA man kolla så man inte släpper fler ägg..
Jaha ja då missförstod jag! Tänkte väl.. själv har jag inte haft ett vul på över två månader och ätit letro hela tiden.. det känns som om jag ägglossade två ägg denna cykel så har skrivit till min läkare och bett om vul. Jag har tvillingbröder också så det är ju relativt stor chans/risk :D
Jag går privat då landstinget inte vill ta mig som har barn sen innan. Men han är bra! Han hjälpte med min ena son :) men alltså nu fick jag detta.. skulle bara dubbelkolla så testen är korrekta för jag är bara 4 dagar efter äl och så får jag detta! Fattar absolut ingenting!!
Nä jag skippade ältest denna månad för mår inte bra av dom pga stress så älflyt började i måndags och satt i till fredagen. Smärta på fredagen och jag har läst att när man känner smärta så har ägget släppt. Så jag kan lika gärna va på +7 nu,, ja jag blir ju sugen men fick 40 test av testlagret för dom jag köpte va skadade.. så jag fick två leveranser av misstag :D tackade inte nej :)
Det blir även starkare
Misstänker fler eftersom jag har tvillingsyskon och nu med letro. Plussade äl+7 förra månaden. Då såg testet ut såhär -
Ja jag har haft 9 missfall så orkar inte med ett till :( trycker upp progesteron nu också så hoppas att det hjälper :)
Men det verkar ju som om du är gravid! :) så jag håller tummarna att det är så och att du inte behöver letro :) jag kände ingenting av letro men har läst att andra känner sig nedstämda av det. Så hoppas du slipper!