Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Gravid med Letrozol

Oliwia92 skrev 2018-12-05 21:19:01 följande:

Om otrivelle inte ger falskt positivt resultat efter typ 5 dagar det vill säga 5 dgr efter sprutan tror ni då den kan visa falskt positivt den 10e dagen?

Jag har testat + 10 dagar efter ovitrelle sprutan! Och de va äkta +!
  • Anonym (E)
    becca90 skrev 2018-12-05 10:18:01 följande:

Jaaa jag ska köpa digitalt! Men vill se strecken först haha! Vilket jag gör? Är nog för feg för att testa digitalt. Känns som testet borde va starkare äl+12? Tog ovitrellen för 12 dagar sen, kan det va den? Det enda ja känner är lite molvärk i länd och mage.. är det vanlig att testen blir starkare på kvällarna?

Ovitrelle ska inte ge falsk positivt efter så lång tid!:D jag gjorde ett RFSU testa tidigt och ett gravidkollen sticka i förrgår tror jag de va med morgonurin, jag ansåg dom 99% negativa båda 2, tog senare på dagen med samma urin två digitala fick svaren ?Yes+? och ?Gravid 1-2? men jag va nästan säker på att de inget va, de jag ville få fram är att jag är på äl+ 15 och de va SVAGT om ens positivt överhuvudtaget.. Ta ett digitalt bara och ryck av plåstret direkt! Lycka till<3
  • Anonym (E)
    Oliwia92 skrev 2018-12-26 21:03:46 följande:

Har gyn sagt ngt till dig om hur stor chans det är att man ägglossar själv? Fick nämligen ingen Info kring det :(

Jag fortsatte ägglossa själv efter uppehållet på sprutor! Trots att jag aldrig ägglossar själv innan!
Svar på tråden Gravid med Letrozol