• ElissaLevin

Nån mer som försöker bli med barn och vill följas åt?

Jag och min man försöker också skaffa barn nu och längtar enormt mycket. Jag trodde att bli gravid är lätt, men fy så fel jag hade. 6 eller mer än 6 gånger kanske ( har inte riktigt koll ) men ungefär ett halv år skulle jag vilja säga, så har vi försökt. Varje månad när mensen kommer blir jag så besviken. Alla mina kompisar blir gravida jätte snabbt. Det känns som att det aldrig kommer hända.. sägs ju att upp till 1 år är normalt men man tänker endå att så lång tid ska de väll endå inte ta om båda är under 30?

För din del måste de vara ännu jobbigare :/

• ElissaLevin

Ooh De måste vara jätte tufft!! :( hoppas verkligen att de blir snart för er <3 man vet ju aldrig , kanske tar flera år för mig med, men Gud vilken panik jag skulle få då!

• ElissaLevin

Min mens ska komma om 7 dagar , har kört stenhårt denna månad Men jag vet redan nu i förväg att mensen kommer att kommma eftersom mina bröst ALLTID blir ömma och gör ont 1 V innan mens,,, vilket dom gör nu. SÅ vet redan nu att de inte blir nått denna månad heller ://

• ElissaLevin

Dag 4 idag som mensen är försenad... brukar oftast hoppa 2 dagar för mig.. Vågar man tänka positivt nu eller kommer jag bara bli besviken om jag gör det ? Ja vill ju tänka att de kan va nått efter halv år kämpande men vågar inte! Vill inte bli ledsen.igen... ska ja vänta en dag till o se om mensen kanske dyker upp ?

• ElissaLevin

Jag tänker såhär, en gång så hoppade den 5 dagar. Så den kanske kommer idag eller imorgon ? Men har den inte kommit imorgon heller DÅ gör jag ettt test. Jag har alltid en känsla av att den kommer komma och att de ska stå negativt på testet man vågar inte ens ta ett test för rädslan av dåligt besked . Ja har aldrig i hela mitt liv fått plus på stickan så den känna sååå overkligt att de skulle bli så? Men som sagt har den inte kommit till imorgon så testar jag mig imorgon :)

• ElissaLevin

Jaaa som jag gråtit alltså !! Men rädslan nu dessa första månaderna att nått ska hända :/

• ElissaLevin

Är det nån som vet ifall det är ok att dricka koffeinfritt kaffe under graviditeten ? Koffein vill jag avstå ifrån iallafall nu de första månaderna . Men jag e så sugen !! Tänkte att man kanske kan köpa koffeinfritt kaffe men vet inte om de är ok ? Ifall de är nått i kaffe som man inte får dricka eller om de bara e själva koffeinet ?

Svar på tråden Nån mer som försöker bli med barn och vill följas åt?