Inlägg från: Anonym (Första barnet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Första barnet)

Nån mer som försöker bli med barn och vill följas åt?

Hej! Hoppar in här. Försökt i 11 mån ca, inget plus. Bokat fertilitetsutredning på mig nu till en början, misstänker pcos med tanke på galet oregelbundna cykler. Har första kontrollen nu i okt så får vi se hur de går.

Han har försökt i tidigare relation (över ett år) utan resultat, så kan fela hos honom med. Vi får se hur detta slutar

• Anonym (Första barnet)
    becca90 skrev 2018-09-21 09:43:17 följande:

Vi har också bokat utredning 25/10! Vilken klinik ha

[quote=79074582][quote-nick]becca90 skrev 2018-09-21 09:43:17 följande:[/quote-nick]Vi har också bokat utredning 25/10! Vilken klinik har min valt? :)

Jag ska börja med att kolla upp pcos hos min privata gyn, dom kan även hjälpa med tabletter för äl och så åt mig om de behövs! Men dom samarbetar med Carl linne kliniken i Uppsala tror jag hon sa, då remitterar hon oss vidare där för ev. Ivf eller mer undersökningar , vad som nu än kan behövas. Är ju helt ny på detta!

Blir skönt att jag får första steget att kolla upp detta innan näst BIM iallafall. Går runt med en fånig dröm nu om att vi kommer bli gravida hemma i oktober och kunna avboka allt detta, har läst om så många som har lyckats på egen hand precis när dom söker hjälp. Är det töntigt av mig ? Sitter här mitt i mensen och bara önskar att det ska bli så!
  • Anonym (Första barnet)

Så nu har vi försökt länge. Och fått konstaterat idag att jag inte ägglossar själv, så nu påbörjas utredning och medicinering. Nån mer ? :( känns så jobbigt

Svar på tråden Nån mer som försöker bli med barn och vill följas åt?