BIM 29/9 med Rosenrot
Gör det! Håller tummarna! Jag gjorde likadant, först ett tidigt-test o kunde knappt tro mina ögon när det dök upp ett svagt streck, men kunde bannemig se det på armslängds avstånd också så då gjorde jag ett digitalt också! :D
Gör det! Håller tummarna! Jag gjorde likadant, först ett tidigt-test o kunde knappt tro mina ögon när det dök upp ett svagt streck, men kunde bannemig se det på armslängds avstånd också så då gjorde jag ett digitalt också! :D
Stort grattis till dig wanderchild!! :)
Åh så spännande, men inte många dagar kvar nu då innan du kan testa, jagerika! Håller alla mina tummar jag har! Jag har äntligen fått positivt äl-test efter en veckas testande haha, så bim först 5 nov. Hoppas hoppas!
Alltså vet du, min svägerska ligger bara 3mån före mig! Vilket lustigt sammanträffande! Måste va ett tecken när dina o mina andra symtom varit så lika! Det kommer ta sig för dig också nu!
Visst är det! :P Jag är 31, slutade med pillerna i juni o första äl kom i slutet på augusti, så det blev tredje försöket det tog sig på. :)
Jag vet inte om det är något bra tecken men mina bröst har börjat ömma, det gör dom innan jag får mens :( BIM är ju på söndag så tycker i och för sig att det är väldigt tidigt dom börjar ömma?
Låter tidigt ja om det är inför mensen... Vi bestämmer att det är ett bra tecken! :) Själv har jag inga symtom alls nu förutom lite stick/molande i livmodern. Hade det inte varit för testet jag tog i lördags igen så hade jag nästan trott att jag inbillar mig det hela :P.
Här är bilder på olika test men sen kom ju mensen så tänkte det va spök liksom!
Bilderna blev ju inte direkt bra men kan se på översta iallafall!
Hoppas det blir ett STARK streck denna gången :)
Ja jag har hört talas om det! Får nog prova detta om det inte funkar denna gången, men om det inte tar sig denna gången så ska jah ringa till mödravården och få utredning nu när vi närmar oss 1 år!
Hur är dina flytningar om man får fråga det? Jag va på toa nyss och hade fått väldigt mycket vita gryniga flytningar! Mycket mer än vanligt, är typ orolig för svamp :O
Nu är jag tillbaka från läkaren. De hittade ett foster och även ett hjärta som bultade på som tusan. Allt såg bra ut och han flyttade fram mig från 7+6 som jag trodde till 8+4 :)
Så nu hoppas vi att allt annat också rullar på som det ska så vi får en lite frisk knodd i slutet på maj <3