WanderChild skrev 2018-09-19 20:40:54 följande:
Jag körde också dubbel dos o äl kom som sagt på cd15, förra äl på cd63. Sen om det beror på rosenroten eller att kroppen helt enkelt kom igång sen vet jag inte :). Tar det sig inte nu ska jag nog gå ner på 1 tablett nästa vända för att se vad som händer.
I övrigt har jag haft konstig lätt stickande men mest tryck/petande känningar långt ner på höger sida hela dagen idag. Hade lite igår men mycket mer idag. Känns typ som nån petar inifrån med ett finger eller en knytnäve från mitten och ut på höger sida. O känslan är långt ner vid blygdbenet. Förra månaden fick jag stick o molvärk på äl+5 men det känns annorlunda nu, mer definierat till en specifik punkt o inte i hela livmodern. Förra månaden fick jag även brun/beiga flytningar på äl+6 som sen blev mens på äl+8 så denna gång hoppas jag mensen håller sig borta. Blev även rejält yr 2 ggr idag. Först när jag gick nerför en trappa, vinglade till rejält o va nära att trilla! Har aldrig hänt innan... O jag hade inte precis rest mig. Andra gången satt jag rakt upp-o-ner på en stol när det plötsligt gungade till?!
Jag vågade inte köra dubbel dos den här månaden eftersom det var första gången jag testade. Men tar det sig inte nu så ska jag definitivt prova dubbel dos.
Jag undrar om vi har likadana stickningar. Igår eftermiddag försvann molvärken och ersattes av dessa små stickningar. Jag känner dock som små små blixtrar långt ner vid blygdbenet. Det är mycket lägre än molvärken. Jag känner också ut från mitten men till vänster sida.
Det är exakt samma känsla som den månaden jag blev gravid! Men jag försöker slå bort tanken lite så jag inte blir för uppspelt och sen besviken. Brösten är dock inte tunga som de var sist.
Jag hoppas flytningen håller sig borta från dig.
Men att du blir yr låter inte bra. Lågt blodsocker låter inte så troligt eftersom du satt still.