BIM 29/9 med Rosenrot
Ja precis det hade vi. Det hade vi månaden efter också (efter mf) och då tog det sig inte. Så det verkar väldigt olika. Jag har hört att man lättare blir gravid efter mf, men blir jag inte gravid den här månaden stämmer det inte för mig. Är mest rädd för att det var enda gången som lyckades, men ändå misslyckades.
Jag håller tummarna för era små simmare :)
Ja jag håller mig till den 29:e. Brukar också ha svårt men den här månaden väntar jag mig mer mens än något annat så då blir det lättare.
Haha jag ska påminna dig om att inte tjuvtesta innan :D
Förra månaden vägrade jag kolla på gravtestet, det fick mannen göra. För jag orkar inte se fler "inte gravid". När han kom ut så frågade jag bara om jag kunde dricka på kräftskivan vi skulle på senare på kvällen. När han nickade så visste jag att det inte hade blivit nåt. Det räckte för mig.
Jag skulle aldrig lita på min sambo om han hade fått kolla på strecket! Har fått spökstreck, liksom syntes att det var ett streck till men det var så utsmetad att man förstod det va nått fel, inte ens det såg han så jag tror han är skelögd ibland haha
Skönt ändå för dig att du vet att du kan bl gravid trots missfallet! Jag har ju ingen aning om det går ens men förhoppningsvis är vi fullt friska och normala :)