• Mr K69

Sög av hans vän, berätta för min fästman?

Anonym (Förstår inte) skrev 2018-09-17 18:36:05 följande:

Jag förstår inte att så många kvinnor tar så lätt på en avsugning ? Har flera gånger blivit erbjuden det av både kvinnliga kompisar till mig och min fru. Precis som att det gör väl ingenting. Har svarat nej varje gång.

Finns inte på kartan att jag skulle vara otrogen men skulle nog känna mig smickrad ändå bara av att få "erbjudandet".
  • Mr K69
    Anonym (Förstår inte) skrev 2018-09-17 19:57:22 följande:

Ja visst blir man lite stolt. Men det som gör mig lite orolig är ifall min fru också tar så lätt på en avsugning.

Jo men man kan ju alltid prata med varandra om att ha ett öppet förhållande och var man vill ha gränser. Vi brukar tex fantisera när vi har sex och prata lite dirty men det har stannat vid det. Kanske är dags att ta upp en diskussion?
  • Mr K69
    Anonym (Ka) skrev 2018-09-17 20:14:10 följande:

Ibland funderar jag på om Sveriges alla knäppgökar har samlats på detta forumet.

Ja var skulle vi annars hålla till *asg*
  • Mr K69

Lite ot men sitter och funderar på otrogenhet. Har det funnits sedan vi kröp ut ur grottan eller är det något vi kommit på under resans gång? kyrkan?

• Mr K69

Men lugn nu, jag skrev att det var lite ot så kanske skulle startat en ny tråd om det.

Normen är ju idag att leva 2 tillsammans, vill man något annat så ska man vara överens om det annars går man ju bakom ryggen på den andre. Men vem är perfekt? Plötsligt händer saker och även för den bäste.

Svar på tråden Sög av hans vän, berätta för min fästman?