Inlägg från: Anonym (Hänt mig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hänt mig)

Sög av hans vän, berätta för min fästman?

Ja men det har hänt mig. Jag var ung kåt och snygg liksom. När jag tänker tillbaka så var man ju lätt kär och även gillade uppmärksamhet. Jag har även tyvärr vart på syrrornas män och det fick jag sota för än idag.

Ja nu är jag mycket lugnare som 34 åring men ändå med lite sprit så är jag mycket flirtig trots i en relation. Likadan är min mamma fast hon är 60+

Otrohet är nog inte ovanligt men skamligt. Och när nyheten läcker ut.

• Anonym (Hänt mig)

Ja men vi är ju slampor allihopa så ni män kan ju suga era egna om ni vill slippa oss

• Anonym (Hänt mig)
    Anonym (Gör slut) skrev 2018-09-15 17:45:56 följande:

TS, jag kan förstå att din situation är jobbig. Men du är rentav elak om du inte berättar detta för din fästman, det är otroligt egoistiskt gjort av dig. Du är ingen slampa (vem använder ens det uttrycket i dagsläget haha, så förlegat). Men om man gör som du gjorde när du är förlovad, då får du nog stanna upp och se på dig själv och börja jobba med dig själv och ditt bekräftelsebehov. För det kommer komma tillbaks och bite you in the ass, så att säga. Inget kommer bli bättre för dig efter detta. 

Folk som är otrogna har problem med sig själva, aldrig okej att såra någon på det sättet i en monogam relation. Då tar man sitt ansvar, går ur det och jobbar med sig själv. Du har faktiskt den skyldigheten mot dig själv, och mot din fästman. 

Eller kan du gå den lätta vägen, inte säga något och vara en vidrig människa.

Jag kan lova dig att det kommer komma fram, tyvärr. Allt kommer fram och man kan inte lita på någon. Att du ens vågar det med tanke på hur falsk hans vän är mot honom. Det kommer med störta sannolikhet slinka ur honom stolt när han är lite salongsberusad. 

Vad trodde du han skulle svara när du bad honom om att inte säga nånting till någon? "Jo vadådå klart jag ska säga detta till alla, fränt ju!!!". Nej precis. 

Att fälla någons tjej på det viset bland småpojkar är "fränt", för han verkar ju vara en när han flörtar med sin kompis tjej, ingen normal vuxen gör så. Och om han hade riktiga känslor för dig skulle han dra sig undan och inte flörta, du är ett spännande sexigt "projekt" för honom, han vill ligga. Han är inte kär i dig, 0%. Tro mig, talar av egen erfarenhet.

Om hon gör såhär då. Säger åt sin fästman att kompisen är äcklig och försökt med henne. Så kan hon ju bli av med kompisen för mannen lär ju bli rasande på honom trots vad han säger näst. Den som pratar ut sist brukar få skit först. :)
  • Anonym (Hänt mig)

Ni vill inte inse. Eller blivit bedragna själva. Män som får köpa sex för lite otrohet. Hur många är ni inte själva. Blunda då. Lol

• Anonym (Hänt mig)
    Anonym (Sandy) skrev 2018-09-16 00:19:32 följande:

Och det ser vi fram emot! Utan att behöva vara otrogna mot varandra

Men det vet du att din man inte är för det är inte hans kropp?. Och du låser väl inte in honom gissar jag.
  • Anonym (Hänt mig)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-09-17 00:58:20 följande:

Är du muslim?

Det ska du strunta i vilken religion jag har. Vad är du själv ???
  • Anonym (Hänt mig)
    Anonym (karl) skrev 2018-09-17 21:58:09 följande:

Den s.k kompisen är en riktig j-a skitstövel. Så långt är jag överens. Först nobbar han TS, för att sen utnyttja henne till förstöra livet för sin kompis. Vilken j-a psykopat.

Låt inte psykopaten vinna. Håll detta hemligt och skapa ett liv där ni slipper psykopaten är mitt tips.

Jag vidhåller att ts begick ett misstag. Ni som kritiserar värst skulle kunna göra samma sak själva om situationen dök upp.

Jag håller med dig i alla disskutioner.

En annan sak. Det är illa att min kille misstänker mig vara otrogen utan belägg. Min kille vet min historia med otrohet nåt som får honom att reagera.

Man ska hålla historier för sig själv ville jag säga.
  • Anonym (Hänt mig)

Det finns inte en chans om du berättar tro mig.... han kanske lever med dig ändå men inte länge till efter detta. Han kommer må skiiiiit. Stackars honom om det kommer fram. Prata med kompisen om problemet.

• Anonym (Hänt mig)
    nymedlem skrev 2018-09-18 08:50:18 följande:

Ts har inte begått ETT misstag utan hon fortsätter sin otrohet!

En otrohet är aldrig ett misstag utan ett aktivt val. Ts blr självfallet berätta för sin fästman att hon är galet sugen på hans kompis, att hon tyvärr inte fick mer än att suga av honom just den gången.... men hon kanske har bättre tur nästa gång. Fästmannen har rätt att veta att kvinnan är en otrogen slampa och bästa kompisen ett falskt as. Tyvärr kommer troligen kompisen tappa intresset för ts när hon blir dumpad och spänningen släpper, såna där svin funkar så.

och NEJ alla skulle inte göra samma sak, jag skulle det då ALDRIG!

Ts har inte den minsta ångest för då hade hon inte fortsatt otroheten. Kompisen är nog mest smickrad av att ha en kvinna som är så kåt på honom.

Hur fasen vet du att det är ett aktivt val? Då är våldtäkt aktivt val oxå eftersom det kan bli skönt vid akten. Som för mig var det så.

Man kan bli känslomässigt utsatt bort från sitt egna förstånd och göra saker även om man inte vill.

Har du aldrig gjort eller sagt nåt du undrar varför blev det så för.? Varför agerade jag så dumt?
  • Anonym (Hänt mig)
    nymedlem skrev 2018-09-18 17:13:17 följande:

Självklart har jag sagt saker jag ångrar, men jag har ALDRIG NÅGONSIN varit otrogen och ts fortsätter din otrohet så hur f`n kan du inte kalla det ett aktivt val.

När det gäller våldtäkt så förstår jag inte vad det har med otrohet att göra? Har du våldtagit någon eller blivit våldtagen och tyckt att det var skönt???

Jag blev våldtagen av min farbror och det var inte ett aktivt val men jag blev tvingad till göra saker men ändå var det skönt.

Samma jämför jag med killar som får mig på fall att jag egentligen inte vill men gör det ändå å efteråt ska då jag har pojkvänner vid det tillfället. Varför händer nåt man egentligen inte vill.?
  • Anonym (Hänt mig)
    Anonym (Hänt mig) skrev 2018-09-19 00:22:10 följande:

Jag blev våldtagen av min farbror och det var inte ett aktivt val men jag blev tvingad till göra saker men ändå var det skönt.

Samma jämför jag med killar som får mig på fall att jag egentligen inte vill men gör det ändå å efteråt mår dåligt. Och jag har pojkvänner vid det tillfället. Varför händer nåt man egentligen inte vill.?

Svar på tråden Sög av hans vän, berätta för min fästman?