Inlägg från: nymedlem |Visa alla inlägg
  • nymedlem

Sög av hans vän, berätta för min fästman?

Anonym (karl) skrev 2018-09-17 21:58:09 följande:

Den s.k kompisen är en riktig j-a skitstövel. Så långt är jag överens. Först nobbar han TS, för att sen utnyttja henne till förstöra livet för sin kompis. Vilken j-a psykopat.

Låt inte psykopaten vinna. Håll detta hemligt och skapa ett liv där ni slipper psykopaten är mitt tips.

Jag vidhåller att ts begick ett misstag. Ni som kritiserar värst skulle kunna göra samma sak själva om situationen dök upp.

Ts har inte begått ETT misstag utan hon fortsätter sin otrohet!

En otrohet är aldrig ett misstag utan ett aktivt val. Ts blr självfallet berätta för sin fästman att hon är galet sugen på hans kompis, att hon tyvärr inte fick mer än att suga av honom just den gången.... men hon kanske har bättre tur nästa gång. Fästmannen har rätt att veta att kvinnan är en otrogen slampa och bästa kompisen ett falskt as. Tyvärr kommer troligen kompisen tappa intresset för ts när hon blir dumpad och spänningen släpper, såna där svin funkar så.

och NEJ alla skulle inte göra samma sak, jag skulle det då ALDRIG!

Ts har inte den minsta ångest för då hade hon inte fortsatt otroheten. Kompisen är nog mest smickrad av att ha en kvinna som är så kåt på honom.
  • nymedlem
    Anonym (Hänt mig) skrev 2018-09-18 10:43:08 följande:

Hur fasen vet du att det är ett aktivt val? Då är våldtäkt aktivt val oxå eftersom det kan bli skönt vid akten. Som för mig var det så.

Man kan bli känslomässigt utsatt bort från sitt egna förstånd och göra saker även om man inte vill.

Har du aldrig gjort eller sagt nåt du undrar varför blev det så för.? Varför agerade jag så dumt?

Självklart har jag sagt saker jag ångrar, men jag har ALDRIG NÅGONSIN varit otrogen och ts fortsätter din otrohet så hur f`n kan du inte kalla det ett aktivt val.

När det gäller våldtäkt så förstår jag inte vad det har med otrohet att göra? Har du våldtagit någon eller blivit våldtagen och tyckt att det var skönt???
Svar på tråden Sög av hans vän, berätta för min fästman?