Anonym (Ka) skrev 2018-09-17 20:35:12 följande:
Anonym (Erfaren man) skrev 2018-09-17 20:19:02 följande:
Berätta inte.
Om du på goda grunder kan tro att det bara är en mycket liten risk att det skulle komma fram, under förutsättning att du kan sköta allt på ett sådant sätt att din fästman inte behöver misstänka något, och att du själv kan hantera situationen så tycker jag att det är bäst att inte berätta.
Om ert förhållande i övrigt fungerar bra och ni båda känner äkta kärlek för varandra så tycker jag att det är fel att riskera förstöra allt, även förstöra allt för din partner, genom att berätta.
Det finns en sanning som är 100% och absolut: Det han inte vet mår han inte dåligt av.
Men det här är ju bara ett jävla skitsnack...Misstag...Vadå misstag, det har ju pågått ända sedan ts och fästmannen kom ihop och kompisen börjar av någon anledning playa ts. Han har jobbat som fasen för att få ts dit dom är idag
.
Ts borde förstått detta (och det har hon också gjort)och tagit avstånd, dessutom talat om för fästmannen vad som pågick så han också får reda på vad det är för en jädra kompis det är, och be honom fara åt hel-te.
Det är heller inget misstag att det fortsatt bakom ryggen på fästmannen med kyssar och smek det första han gått på toa.
Om nu inte ts vill tala om vad som hänt hade det bästa varit att göra slut, men då sumpar hon att tala om vilken sunkig kompis han har.
Är ts fästman verkligen förtjänt av att ha en svekfull fästmö och en skitstövel till kompis????
Den s.k kompisen är en riktig j-a skitstövel. Så långt är jag överens. Först nobbar han TS, för att sen utnyttja henne till förstöra livet för sin kompis. Vilken j-a psykopat.
Låt inte psykopaten vinna. Håll detta hemligt och skapa ett liv där ni slipper psykopaten är mitt tips.
Jag vidhåller att ts begick ett misstag. Ni som kritiserar värst skulle kunna göra samma sak själva om situationen dök upp.