Inlägg från: Anonym (uschhh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (uschhh)

Sög av hans vän, berätta för min fästman?

Anonym (dåligt samvete) skrev 2018-09-15 16:42:44 följande:
    Slampvarning hade det vart om jag gjort så med vem som helst. Men det är inte så. Jag var förtjust i honom, han ointresserad av mig, men när jag senare blev kär i och ihop med hans vän DÅ först då började han visa intresse för mig. Han har småflirtat med mig i många år och jag trillade dit en gång och har svårt att säga nej till honom. Men jag skall det. Bryta tvärt. Sluta fantisera om honom och sluta tänk om han hade gillat mig då och såna grejer. Så det är inte nån slampvarning eller att jag vänstrar hur som helst. Det var ett misstag, jag drogs med i det, de gamla känslorna dök upp och han har småflirtat med mig länge, i ÅRATAL.

Men han är en player och han ser ner på kvinnor. Min fästman är underbar, den killen är en douche. Skulle jag kunna göra det ogjort hade jag gjort det! Men jag tänker inte riskera något genom att berätta varför kan inte jag få chansen att bli lycklig??

////////////////////////////////////////

En massa av er pratar om trekant. Nej. Min fästman hade aldrig accepterat det och jag vill absolut inte göra så själv. Jag vill ha ett lyckligt och troget liv ihop med min fästman, ingen annan. Så nej lägg ner såna ideer för det finns inte på kartan!!!
    Förstår inte varför du upprepar lögnen att det var en engångshändelse, du kanske bara sög av honom en gång, men du har ju varit otrogen ett flertal gånger enligt din egna trådstart. Så uppenbarligen tyckte du inte att du gjorde något så hemskt eftersom du fortsatt vara otrogen även efteråt. Och nu tänker du fortsätta svika din man genom att hålla detta bakom ryggen på honom. Allt handlar om dig, hur du mår, vad du vill, vad du gör. 

Att killen är ett svin får bara dig att se värre ut. Du var alltså intresserad av och sedan otrogen med ett kvinnofientligt svin.
  • Anonym (uschhh)
    Anonym (dåligt samvete) skrev 2018-09-15 17:44:13 följande:
    .
    Anonym (uschhh) skrev 2018-09-15 17:26:26 följande:
    Förstår inte varför du upprepar lögnen att det var en engångshändelse, du kanske bara sög av honom en gång, men du har ju varit otrogen ett flertal gånger enligt din egna trådstart. Så uppenbarligen tyckte du inte att du gjorde något så hemskt eftersom du fortsatt vara otrogen även efteråt. Och nu tänker du fortsätta svika din man genom att hålla detta bakom ryggen på honom. Allt handlar om dig, hur du mår, vad du vill, vad du gör. 

Att killen är ett svin får bara dig att se värre ut. Du var alltså intresserad av och sedan otrogen med ett kvinnofientligt svin.
    Men du fattar inte. Det finns en historia mellan oss sedan innan och han är jättesvår att säga nej till. Jag har skrivit om detta tidigare i tråden. Jag drogs med lite i det men jag mådde dåligt över det hela tiden. Det handlade om en snabb kyss eller att han klämde mig på brösten lite såna saker. Det är inte ok nånstans det fattar jag men vi hade bara sex vid ett tillfälle och det var innan det.

Det spelar ingen roll. Klarar du inte av att inte vara otrogen ska du inte vara i ett förhållande. Att det finns en historia mellan dig och killen du var otrogen med är inte en förmildrande faktor. Och uppenbarligen mådde du inte alls speciellt dåligt av att vara otrogen för då finns det ingen chans i helvetet att du skulle fortsätta vara otrogen. 

Och att du tycker att det är jättesvårt att inte vara otrogen mot din underbara kille på grund av ett kvinnofientligt svin som dessutom är hans vän och därmed blir ett dubbelt svek.. tja har du funderat på att du kanske inte är mogen nog att vara i ett förhållande?
Svar på tråden Sög av hans vän, berätta för min fästman?