Sög av hans vän, berätta för min fästman?
Anonym (dåligt samvete) skrev 2018-09-15 14:33:09 följande:
Jag behöver inte intala mig själv det. För jag är inte det. Min fästmans vän är inte vem som helst, utan någon jag var lite förtjust i innan jag blev tillsammans med min fästman. Obesvarat då, men så kommer känslorna tillbaks litegrann när han flirtar med mig. Hade han vart intresserad av mig då istället för nu så kanske det hade vart vi som var förlovade och planerade bröllop, så att jag skulle vara lättfotad kan du glömma!!!////////////////////////////////////////////////////////////////
Tack till er andra det är för många svar att kommentera vart och ett. Det är bäst att glömma det och inte säga något det skall jag inte göra. Det kommer inte min fästmans kompis heller att göra men som någon sa att om han berättar det för någon annan så kan det komma fram den vägen. Det är jag orolig för då han brukar skryta om det eller använda det som något exempel på att alla tjejer är slampor och man inte kan lita på dem och liknande misogyna kvinnohatsgrejer grejer han ibland pratar om. Han kan vara ett riktigt svin på det sättet!