Inlägg från: Anonym (dåligt samvete) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dåligt samvete)

Sög av hans vän, berätta för min fästman?

För ett tag sedan när jag var ute på nattklubb träffade jag en kompis till min fästman där. Han är väldigt stilig och charmig. Vi dansade, drack drinkar och det blev lite flirtigt. Vi gick iväg ihop, kysstes litegrann. Vi hittade en avskild plats och sedan sög jag av honom. Inget mer hände, skall jag vara ärlig så hade jag kunnat gå längre vid det tillfället men vi hann inte mer eftersom han kom nästan direkt. Vi kom överens om att det var ett misstag och ingen skulle berätta något.

Jag har enormt dåligt samvete, och när jag träffar min fästmans kompis så blir det jobbig stämning. Han brukar flirta med mig i smyg dessutom. Så fort min fästman går på toaletten eller liknande, och sedan låtsas som ingenting. Jag är livrädd för att min fästman skall få reda på något.

Jag vill inte vara otrogen igen eller svika den jag älskar men den andre killen fortsätter att flirta...han ger sig inte. Jag har lockats till en snabb kyss några gånger efter detta men inget mer än det har hänt. Samvetet äter upp mig och jag försöker undvika honom men det är svårt för han och min fästman är nära vänner. 

Berätta för min fästman? Stryka ett streck över detta och sluta låta mig bli lockad av den andre?

• Svar på tråden Sög av hans vän, berätta för min fästman?
    Anonym (Jisses) skrev 2018-09-13 12:06:43 följande:

För det första förbered dig på en hatstorm här på familjeliv. Men jag skippar det där med att du är ett svin och försöker vara mer konstruktiv.

Har du bestämt dig för att du vill fortsätta med din fästman till 100%?

Isåf måste du vara benhård på dendär kompisen och säga till på skarpen att det måste upphöra direkt. Berättar du = döden för ert förhållande.

Men det låter snarare som att du borde göra slut med din nuvarande och leka av dig lite. Alt. försöka få ett mer spännande sexliv tillsammans med din partner, för nöjd är du ju inte i dagsläget.

Det du har gjort, kyssar/avsugning är minst lika illa om inte värre än ett engångsknull men det kanske du fattar?

Jag älskar min fästman och vill fortsätta med honom ja. Jag är nöjd med vårt sexliv osv. och har inget behov eller ens lust av att leka av mig. Det är inte anledningen till att jag har svårt att stå emot hans kompis. Det är komplicerat. Jag har aldrig vänstrat förutom detta och vill inte göra det heller.

Men ja, bryta helt på skarpen måste jag nog göra? Han vill ju inte heller att detta kommer fram till min fästman det skulle ju sabba deras vänskap med så jag är inte orolig att han berättar.
    eilgbmls skrev 2018-09-13 13:34:23 följande:

Varför inte göra det med lite andra av hans kompisar också när du ändå visat att du inte respekterar denne fästman alls. Kör en möhippa och bjud enbart in hans  manliga kompisar.

Förhoppningsvis är det någon av de som är äkta och låter han få reda på det när du själv av allt att döma saknar karaktären att offra allt för att vinna någon form av värdighet.

Har ingen som helst lust att göra något sådant med någon annan av hans kompisar. Finns liksom 0 attraktion det finns inte ens på kartan.
    Anonym (Sånt som händer...) skrev 2018-09-13 17:10:33 följande:
    Hur snabbt kom han? I munnen på dig?
    Jag vet inte. 30 sekunder eller en minut kanske? Så det var väldigt kort tid.
    Anonym (Men herregud) skrev 2018-09-13 19:21:15 följande:

Helt galet hur lättfotade vissa tjejer blivit i svedala.

Jag är INTE lättfotad.
    Anonym (123) skrev 2018-09-14 23:00:20 följande:
    Hahahaha är det vad du intalar dig själv?
    Jag behöver inte intala mig själv det. För jag är inte det. Min fästmans vän är inte vem som helst, utan någon jag var lite förtjust i innan jag blev tillsammans med min fästman. Obesvarat då, men så kommer känslorna tillbaks litegrann när han flirtar med mig. Hade han vart intresserad av mig då istället för nu så kanske det hade vart vi som var förlovade och planerade bröllop, så att jag skulle vara lättfotad kan du glömma!!!
    ////////////////////////////////////////////////////////////////

Tack till er andra det är för många svar att kommentera vart och ett. Det är bäst att glömma det och inte säga något det skall jag inte göra. Det kommer inte min fästmans kompis heller att göra men som någon sa att om han berättar det för någon annan så kan det komma fram den vägen. Det är jag orolig för då han brukar skryta om det eller använda det som något exempel på att alla tjejer är slampor och man inte kan lita på dem och liknande misogyna kvinnohatsgrejer grejer han ibland pratar om. Han kan vara ett riktigt svin på det sättet!
    Anonym (Ka) skrev 2018-09-15 15:08:53 följande:
    Jo, du får nog acceptera att du är en slampa. Har ingen betydelse att ni haft en historia tillsammans du och kompisen, man suger inte av honom för det när du är tillsammans med hans kompis.

Sen förstår du väl själv att det bästa är att tala om det för din pojkvän. Speciellt som han är en sådan typ av grabb som skryter om sina erövringar, och du kan ju vara helt säker på att det kommer fram om han blir full tillsammans med sina kompisar.

Det är ju också slampvarning att du gått med på kyssar och smek när ni har varit hemma hos er och partnern gått på toa t.ex
    Slampvarning hade det vart om jag gjort så med vem som helst. Men det är inte så. Jag var förtjust i honom, han ointresserad av mig, men när jag senare blev kär i och ihop med hans vän DÅ först då började han visa intresse för mig. Han har småflirtat med mig i många år och jag trillade dit en gång och har svårt att säga nej till honom. Men jag skall det. Bryta tvärt. Sluta fantisera om honom och sluta tänk om han hade gillat mig då och såna grejer. Så det är inte nån slampvarning eller att jag vänstrar hur som helst. Det var ett misstag, jag drogs med i det, de gamla känslorna dök upp och han har småflirtat med mig länge, i ÅRATAL.

Men han är en player och han ser ner på kvinnor. Min fästman är underbar, den killen är en douche. Skulle jag kunna göra det ogjort hade jag gjort det! Men jag tänker inte riskera något genom att berätta varför kan inte jag få chansen att bli lycklig??

////////////////////////////////////////

En massa av er pratar om trekant. Nej. Min fästman hade aldrig accepterat det och jag vill absolut inte göra så själv. Jag vill ha ett lyckligt och troget liv ihop med min fästman, ingen annan. Så nej lägg ner såna ideer för det finns inte på kartan!!!
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 07:27:19 följande:

Säg inget. Och om kompisen säger nåt så blånekar du.

Tack. Jo det är så jag får göra.
Svar på tråden Sög av hans vän, berätta för min fästman?