Vi som blivit gravida efter IVF
Ja hon sa att det är jättedyrt så de satte en bestämd gräns. Man kan ju se kön där med men vissa gör tydligen nipt bara för att kolla kön så nu var det diskussioner om att man inte får veta kön på provet.
Jag är i vecka 12. Går in i vecka 13 på lördag. :) haha japp den här oron är för alltid nu. Börjar förstå föräldrarna som fortfarande oroar sig över en. :)
Superskumt. Har haft på pappret två olika dagar och idag även i trosorna. Jag har inte haft sex på länge nu, och jag har i stort sett bara legat i sängen.
Kanske är tappen ja. Eller slemhinnorna? Jag blöder lite i näsan med. Och i början blödde jag i rumpan. Då var det färskt blod däremot. Nu är det bara brunt. Kan man inte köpa hem en ul-maskin? :)
Åh wow! Skönt å ha kommit över 12 veckors strecket:)
Ja det kanske är nåt sånt. Det är ju mycket som växer och töjer så blir nog lätt lite sår eller aa känsligt där nere. Å om du blöder i näsan också så har du nog väldigt känsliga slemhinnor :)
Men tänk att man ska va så snabb med å tänka: jaha nu är det kört. Direkt när det kom brunt så bara direkt: det var det försöket då. Så ledsamt att man ska vara så negativ.. men det är ju förståeligt också.
Nu försöker jag tänka positivt. Har ju sett hjärtat slå igår, det kommer inte mycket bara en liten fläck å när jag kissar. Å det är gammalt blod. Positiva tankar.. :p
Jaaa snälla kan man inte få en egen ul maskin! Haha hade varit guld ju! XD eller kanske en sån där man kan lyssna på hjärtat :p men det är väl för tidigt än för å kunna göra..