Mjbo skrev 2018-09-26 09:44:00 följande:
Usch då. då blir man lite fundersam.. Förstår om de känns oroligt, men precis som du säger så är det ju så olika. Jag har inte haft mensvärk/molvärk på snart en vecka, det gör mig lite orolig. Känns ju som att det borde va de viktigaste tecknet eftersom livmodern växer, och växer inte livmodern så borde inte bebisen heller göra det. MEN, ja fokuserar på mina ömma bröst istället och gläds över att ja känner nånting iallafall.
Tänk på att de är helt normalt att inte känna NÅTT oxå! (Lätt för en annan att säga va ;) )
Gud va spännande med VUL så snart!! Ja vill oxåååå! :) :)
Ja precis man blir ju det - mådde lite illa nyss i alla fall när jag var ute på promenad - men kan också vart att jag åt lite för stor frukost i morse haha! känner knappt någon molvärk alls heller, ytterst sällan dessa dagar.
gick och tog ett blodprov i morse för att mäta hcg och får resultat i eftermiddag - vi ska ha gäster i helgen och jag känner att jag gärna vill veta om 'allt' är ok eller inte då jag tänkte att vi berättar för dem om graviditeten (trots att det är tidigt) om mitt hcg har stigit som det ska. Har det inte det är det ju ett ganska tydligt tecken på mf - så är lite på nålar nu... men - får hoppas på det bästa
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
!
Ja ser fram emot måndag med skräckblandad förtjusning också!