Akira Öken skrev 2019-12-28 23:33:05 följande:
Jättelänge sen! Vi mår bara fint! Han växer och jag krymper. =) Han har precis passerat fyra månader och jag njuter av varje dag som jag får vara med honom! Börjar redan fasa för att gå tillbaka till arbetet och inte få vara med honom varje dag. Men var sak har sin tid och var tid sin tjusning, antar jag. Och mannen måste ju också få vara föräldraledig.
Det var definitivt värt ALLT. Jag är så glad att vi kämpade och fortsatte kämpa trots motgång efter motgång.
Sju månader! Helt sjukt vad fort tiden går! (Hur ofta får man inte höra det och "ta vara på tiden"? Men det är ju verkligen så!)
Jag tror inte jag ska ta influensavaccin. Nog sent nu också. Hoppas verkligen jag (och lillen och mannen) inte drabbas.
Vår lille älskling vägde strax över sju kilo och var 64 cm lång vid tremånaderskontrollen. Han är en stor liten kille.
Hur har ni haft det under julen? Kram!
hehe ja jag har krympt ganska mkt också, måste ta tag i träningen igen så jag kan få tillbaka lite styrka ;) har ju blviit typ undernärd av all amning hehe!
men igår tog jag min första löprunda och det var HELT fantastsikt så nu är jag pepp på att komma tillbaka lite till 'mig själv' igen. Lillan är 9 mån snart och kryper o ställer sig o säger mammamamaamamama så hon är väldigt kul att vara med för varje dag tycker jag hon blir mer o mer vuxen!! lilla underverket.... ja de är ju underverk allihopa
har precis skickat i väg en del frågor till min ivf klinik i prag men jag antar att man inte kan göra ivf innan man fått tillbaka mensen ännu... så jag får se vad de säger. tänk att vi kanske får liv i tråden här igen när folk börjar försöka igen.. jag o min man komer inte sätta någon press på nästa försök dock, vi är redan så glada för lillan så att det skulle ske ett mirakel till känns ju inte så troligt, men vi vill ändå försöka då jag tror det kan bli roligt för henne att ha ett syskon att lära allt hon kan ;)
jag minns inte, gjorde ni privat försök till slut eller var det via landstinget?