Ettnamn4sep skrev 2018-09-25 10:59:04 följande:
Hej,
Är också gravid efter ivf. Är nu i vecka 5+3(vecka 6). Känner mig rätt så orolig då jag inte inte har några symtom annat än ömma bröst. Smärtan i brösten skiljer sig enormt från dag till dag. Men inget illamående eller annat avvikande. Vi har inte ultraljud förrän om 2 veckor så allt känns fortfarande så overkligt.
Har ni alla andra några symtom? I vilken vecka gjorde ni ultraljud eller ska göra? Tycker nämligen det känns så sent med första ultraljudet för att se bebisens hjärtslag.
Grattis till er alla!
Välkommen och grattis!! :)
Då är vi nästan lika, ja är oxå u vecka 6, 5+2 Idag:)
Har oxå ul om 2 veckor, den 8/10. Ska bli såå kul. Håller mig dig om de där att det är overkligt. Har nästan inte trott på det över huvud taget förens i lördags natt. Vet inte om du läst tråden men ja mådde riktigt dåligt förra veckan och i helgen. Var så säker på att de kommer gå åt skogen vid ul. (Som det gjorde förra gången, blev ma i v9)..
Men! När jag va som värst i lördags natt så kom ja till insikt att det finns ingenting jag kan göra åt saken, det finns inget som blir bättre av att jag ligger i soffan och tyckte livet va allmänt jobbigt, eller tänkte att det kommer gå åt helvete. Så vi har kommit överens om här i gruppen att vi är gravida tills motsatsen är bevisad :D
Hoppas du mår bra, försök tänk positivt! Kram!