BaKu skrev 2018-09-21 11:15:04 följande:
Mjbo skrev 2018-09-21 09:44:34 följande:
Mår inte illa alls ja heller. och min trötthet är som bortblåst sen 2 dagar tillbaka.. Jag hoppas hoppas att våra symptom kommer tillbaka snart så man får känna att de faktiskt händer nånting där inne <3
Det är ju extremt olika som sagt så försök att inte noja för mycket även om jag vet att det är omöjligt. Jag mådde illa i 3,5 månader. Men så kom det plötsligt dagar när det var som bortblåst... Då kändes det ju direkt som att något var fel. Men det var väl kanske bara så att kroppen var lite snäll mot en ibland.
Nu är jag ju så långt att jag känner rörelser och så fort bebisen är lugnare så blir man ju nervös för det istället. Då blir det alla möjliga knep och den stackars bebisen får ingen vila :p
Man slutar ju aldrig oroa sig och vi som kämpat så mycket är nog extra oroliga.
Men häromdagen så insåg jag att jag faktiskt är riktigt glad och vi vågar köpa allt vi kan tänkas behöva. Och jag njuter för första gången på riktigt av det här. Hoppas alla ni andra snart är där.
Hej! Skönt att höra från någon som gått igenom alla tvivel på alla nivåer och kommit ganska långt nu =) vilken vecka är du i? haha kan tänka mig att man knuffar lite med den lilla där inne när den sover
det får du tillbaka sen när den är här och du ska försöka sova!
Vad härligt att du känner dig glad också! jag hoppas också vi alla kommer dit
stor kram!