Mjbo skrev 2018-11-26 18:48:33 följande:
Hej!
Kul att du köpt mammajeans! Har kollar lite jag med på hm, men inte vägar tagit det steget ännu :p
Jag berättade för mina arbetskamrater förra veckan innan jag blev sjuk. Dom blev såklart jätte glada för min skull, de va skönt att få berätta :)
Jobbigt att du tycker tiden går långsamt, jag känner helt tvärt om haha :) angående sjukdomen så är den fortfarande kvar, dag 5 idag... Jag blir tokig snart. Man blir helt matt av att ha feber och vara sjuk så länge. Och lite oroande att Man inte kunnat äta riktig mat på så länge, den lille vill väl ha näring. Försöker äta men de är svårt.. men men. Jag hoppas de vänder snart!
Va kul med koll nästa vecka? Har du ul igen då?
ja kändes lite töntigt när jag var tvungen att fråga på HM vart mammakläderna fanns (längst in bland barnkläderna??) men jag kasserade mina andra jeans direkt efter det köpet - kommer INTE tränga ner mig i hårda byxor längre som spänner över magen. (för att inte nämna när jag har ätit något!!!)
de är dessutom sjukt snygga och ingen ser ju att det är mammajeans - har bara inte ångest över mina klädval på morgnarna nu längre hihi! min man tyckte det var gulligt att jag köpt mammajeans iaf, vi fick reda på att ännu en kompis är gravid nu i v 16 (en vecka innan mig) så kul med lite babyboom bland vännerna =)
har du fått penicillin för öronen? för då brukar ju den delen bli bra direkt nästan, men feber alltså - det har jag inte haft på många år, usch så svag man känner sig då
snart är du på benen igen, svårt att hålla sig frisk i sverige på vintern men nu har ju du fått din beskärda del får vi hoppas...
japp blir ultraljud nästa vecka också, nu vågar jag/kan jag vara glad över graviditeten äntligen så jag hoppas allt ser bra ut såklart. nu gör det inget om det går lite långsamt om jag får må så här bra, har äntligen blivit mig själv igen och är så tacksam
(så nu ska man bara hålla sig frisk också...)
har du köpt nåt till mini ännu ;)?