Inalina skrev 2018-11-07 10:17:28 följande:
ja håller med om superhjältar - så himla roligt när man ser folk från ivf-trådarna hoppa in här =)!!!
vad härligt med nytt ultraljud och att allt ser fint ut!! när jag var hos gyn senast var bebisen stilla men då puttade hon på den med den där ultraljudspinnen så den började sprattla. så himla coolt också att se hjärtat så tydligt tycker jag =)
nu väntar jag besked på NIPT som kanske kommer i morgon annars nästa vecka. ja nu tror vi på graviditeterna tycker jag!!! - har berättat för några fler vänner som varit här och hälsat på - men vill få svar på NIPT först och gå på mitt v 13 ultraljud nästa vecka innan vi går 'public' ;)
Åh så roligt, ja du är väl oxå i vecka 12 nu va? eftersom du blev flyttad, visst hamnade vi på samma dag? Känns så coolt att ha kommit ända till vecka 12.. Vilken grej! :)
Vi ska oxå avvakta lite till. Vi har sagt hela tiden från början att från v 12 kan vi börja prata om de med folk om vi vill, men nu när vi är här känns de ändå som att vi inte vill det riktigt än, så nu har vi sagt efter kub om ett par veckor. Har inte sagt något till någon av mina vänner ännu, lite trist, vill bara ringa och jubla! men men. jag får hålla på det ett par veckor till ;)
Åh äntligen provsvaren!! Får ni dem digitalt eller på papper eller hur funkar det? Och skulle ni ta reda på kön??