Vi som blivit gravida efter IVF
Stort grattis och välkommen! Kan definitivt föreställa mig känslan!
Stort grattis och välkommen! Kan definitivt föreställa mig känslan!
Åh va roligt!! Stort grattis! Förstår känslan. När man ser sitt livs första plus.. det är en obeskrivlig känsla :) välkommen hit :D
Varmt välkommen och ett stort grattis! Kan knappt förstå det ännu själv och då har jag min tvåmånaders bebis liggande bredvid mig här. Så förstår känslan :)
Åh vilken lycka!! STORT grattis!!!
Underbart med fler personer i tråden- stort grattis!! Den känslan är ju magisk :)!!
Åhhh vad glad jag blir, grattis och välkommen <3
Vecka 18! Snart kommit till mitten och i veckan är det dags för rutinultraljud. Jag är nervös och förväntansfull.
Stort Grattis! Förstår känslan. 7 insättningar tog det för oss men nu är det ganska exakt 6 veckor kvar till bebis!
Nämen vad roligt att du kommer hit nu!! Stort stort grattis till er, vilken lycka! Hur mår du? Plussade du på blastocyst eller hur många dagars? Ska ni meddela kliniken imorgon? <3
Eller hur! Helt galet! Hoppas att det blir lite mer verkligt efter rutinultraljudet imorgon. Hur många försök har det blivit för er?
Underbart! <3 Ja nu kommer väl symptomen avlösa varandra haha:)
Det gick fint! Det var då härligt att se honom och se hjärtat slå och få konstaterat att allt såg bra ut!
Klart ni ska vara glada! Oron tar så mycket plats ändå så jag tycker verkligen att ni ska glädjas!
Tack! Vi har vetat könet sedan vecka 11, då vi gjorde nipt. :)
Tack snälla!!:)
Hej igen! Jag fick missfall förra veckan och lämnar därför tråden. Hoppas på att snart vara tillbaka här hos er. Lycka till alla!
Var ett tag sedan jag var inne här.
Tänkte höra om det är någon här inne som har prövat Zymot - en filtreringsmaskin som ska välja ut de starkaste spermierna? Vi ska prova detta under vårt nästa försök och vill gärna veta om någon annan har erfarenhet av detta?