Seb81 skrev 2018-10-18 19:53:17 följande:
Hej alla kämpar!
Läser att vissa mår bra & vissa väldigt dåligt! Hoppas verkligen att ni mår bättre snart!
Tänkte kolla hur det är med era andra symtom? Om ni fått fler eller om det avtagit?
Min bröst är som sagt stora som meloner, ömmar & är blå ådriga. Jag är hungrig konstant. Har fått en hormonrand från Venusberget till naveln.... redan? Aldrig fått så tidigt förut med mina andra barn! Har någon mer fått det?
Har mått bättre v 9, gick in i v 10 i dag... idag har jag jag varit som jag var innan jag blev bättre i v 9... kväljningar vid mat, trött osv. Undrar om det kommer tillbaka? Hmmm....
Annars når jag bra! Har fått en kula ovanför venusberget, haft det i 2v nu men den växer för varje dag.... känns skönt att se annat än en enormt gasig mage. Min mage är ju super stor verkligen, tarmmagen som jag kallar den. Så nu har jag en bebbe mage & en tarm mage hahah!
Men jag vill bara se myran igen... vill veta att den lever!
Hej! Vecka 8+1 här.. mina symptom har avtagit en del, mår inte illa längre, det är skönt :)
Brösten är enorma, riktigt riktigt stora.. från att ha obefintliga bröst till att dom helt plötsligt exploderat, men gör inte ont längre, bara ömmar... Men inte så farligt :)
Det som är mitt största "problem" är att jag är sjukligt trött. Så jobbigt. Spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover, känns som jag inte sovit på 1 vecka oavsett. Jobbet är outhärdligt, jäspar mig igen om hela dagarna.. såå jobbigt. Men men, det vänder förhoppningsvis så man blir människa igen ;)
Sen har jag ett luktsinne som inte är av denna värld! Haha. Allt luktar illa. Men inte så ja kräks eller blir illamående.
Det är väl mina känningar just nu.. förutom svullen mage och typ förstoppad.. Men de är väl småsaker;)