BaKu skrev 2019-07-22 22:26:47 följande:
Ja det är sjukt va tiden går!
Inte testat än. Tänkte att jag ger det nån vecka ifall mensen var sen... Eftersom han inte vet att jag tror det här så är han inte stressad ännu. Så låter det vara lite. Just nu känns det okej att inte veta ett par dagar till. Så hade jag aldrig känt innan vi fick barn :p
Åh, förstår att du kände så inför dina vänner. Jag skulle aldrig göra en abort av ett sånt skäl. Inte efter kampen man gått igenom. Men vi tänker väl alla olika.
Även om det hade varit tufft med barn så tätt så hade det varit en sån gåva.
Såg att du har det ganska jobbigt. Kanske det är lite tröst att det för mig försvann nästan alla jobbiga symtom nästan direkt efter förlossningen. Hoppas det gör det även för dig.
Hur går det för dig och mannen då? Ni hade väl lite kämpigt i början i alla fall...
När ska den komma då (mensen)? Ja, kan tänka mig att det är lite skillnad mot tidigare när man bara väntade på att få testa! :)
Skillnaden för dem tänker jag kan vara att de lyckades direkt. Hade de fått kämpa flera år kanske de hade tänkt annorlunda.
Ja, lite jobbigt är det. Men försöker att inte gnälla ihjäl folk. Jag är ju glad och mår bra också. Skönt att höra att det gick över för dig nästan direkt efter. Hoppas och tänker att det nog gör det för mig med.
Det stämmer att vi hade det jobbigt ett tag. Vi separerade till och med några månader under våren 2017. Sen har det ju varit lite jobbigt då och då när han inte förstått att jag mått dåligt och saknat förmåga eller förståelse nog att ge stöd. men överlag sköter han sig bra nu tycker jag. :)