Seb81 skrev 2018-10-08 15:16:33 följande:
Tack!!! Det är en sådan lättnad att veta att myra mår bra! Nu kan man slappna av ett tag, sen börjar väl oron komma tillbaka igen... haha! För det är ju minst en månad kvar till nästa ultraljud!
Haha ja en dag före dig men jag kan ju lika gärna åka tillbaka i vecka 12 haha...
hur mår du idag? Några symtom?
Jag har mått illa idag, typ varannan dag illa denna vecka.. så det kanske förbereder sig för det konstanta illamåendet haha. Vi får se. Men jag har ingen matlust för fem öre även om jag är as hungrig... är knte sugen på nått. Det enda som går ner är limpa med aromat/salt på haha. Salt ska det vara... annars kan allt annat kvitta. Sjukt alltså med tanke på att jag är hungrig hela tiden! Men nej, ingen mat!
Kram
ja egentligen skulle man ju vilja veta varje vecka hur det går för lilla grodan där inne, men man får väl anta att allt är som det ska om det inte händer nåt drastiskt.
jag har blivit förkyld så symptomen är lite svårlästa just nu, men brukar absolut inte vara så här svag och trött när jag är sjuk så tror det är en kombination. kan fortfarande äta allt (och föredrar mat..) vilket jag är glad över men illamåendet kommer smygande när jag inte ätit på någon timme. använder mina seabands ganska mycket i alla fall, tror de hjälper en del.
jobbigt att leta upp vilka värktabletter/nässpray man får ta vid förkylning, överallt står det liksom att man ska försöka undvika om det går
nya studier hela tiden.. sen blir jag så trött av att läsa på FASS och allt det där.
jag hoppas verkligen du slipper konstant illamående!! men testa att köpa seaband på apoteket, de ger inga biverkningar alls förutom att det kan strama lite i handlederna om man haft på sig dem en hel dag.