Inalina skrev 2018-10-11 15:47:18 följande:
åh jag som tänkte att du var en av de lyckliga som skulle slippa illamåendet - tydligen inte! är i v 7+6 idag och mår rätt risigt faktiskt.
allmän sjukdomskänsla, illamående vid tanken på mat (och i prinicp hela tiden) men mår inte illa när jag äter i alla fall. också sjukt trött vissa stunder så det känns som grus i ögonen. konstant lite yr/huvudvärk så känns som att jag går runt i ett töcken. Inga mardrömmar ialla fall, haleluja...;)
känner också att viktuppgången förmodligen kommer komma då jag inte tränar på samma sätt längre (lite frisk luft får mig tyvärr inte att må bättre heller..)
har du nåt tips på lite nyttigare snacks som också är gott? Läser att man inte ska försöka äta för mkt gluten etc - har börjat frossa lite i kiwi och clementiner vilket känns lite bättre i alla fall :)
Kram!! och hoppas inte det blir värre! Har inte kräkts här och ber att få slippa det då det är en av mina värsta farhågor.
Jag trodde oxå jag va en av de få lyckligt lottade, men ack så fel jag hade dock känns de inte som vanlig illamående. Svårt att förklara, de lixom känns inte som ja ska spy, men illamående och känslig. Haha svårt att förklara:p
Jobbigt att du har det likadant, fast de låter som ditt illamående är värre än mitt, hoppas de ger sig snart.
Tips på snacks, clementiner, men de hade du redan, jag äääälskar clementiner! Kan äta hundra stycken! Haha. Speciellt nu när de är så sura och goda. Mums!
Har inte heller tränat alls sedan insättningen. Har dock varit ute på promenad de dagar jag orkat, älskar att va ute så jag försöker verkligen komma ut en gång om dagen på promenad iallafall, men som de är nu orkar jag verkligen inte, så sjukt trött. Precis som du skriver därför med grus i ögonen, precis så känns det. Som att någon hällt i en hink grus i ögonen.
Va glad att du slipper mardrömmarna! Dom är inte roliga! Kram <3